הקלף של רומניה על ישראל: "האישה הכי יפה שראיתי מימיי"

אנדראה דרגואי | צילום: אינסטגרם

בזמן שנבחרת הכדורגל שלנו מתחרה ראש בראש נגד מקבילתה הרומנית על העפלה ליורו 2024, אנדראה דרגואי נוטפת הסקס ממשיכה לשגע את העולם ולעשות היסטוריה. זהירות, היא עוד לא בת 21

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל התקדמה אמש (שלישי) עוד שלב בדרך, אולי, להעפלה לשלב הבתים של יורו 2024 אחרי ניצחון חשוב נגד נבחרת בלארוס, אך כולם יודעים שהרבה תלוי על כתפיהם של הרומנים. כזכור, בשבוע שעבר הנבחרת הישראלית כמעט ניצחה בבוקרשט במשחק שנגמר בתיקו 1:1, כאשר מחזור אחד לפני תום הקמפיין רומניה תתארח בישראל למשחק שאמור להכריע גורלות. ובזמן שלנו יש סוללה של נשים יפייפיות שמעודדות את כוכבי הנבחרת בכל משחק מהבית ומהאצטדיונים, ייתכן שלרומנים יש קלף חזק מאוד שמשחק לרעתנו, השחיינית היפייפיה, אנדראה דרגואי. 

הרומניה נוטפת הסקס שהוכתרה כ"שחיינית הסקסית בעולם" שיגעה את אלפי העוקבים שלה בפוסטים האחרונים שלה, כשהיא מציגה קולקציית הלבשה תחתונה לוהטת במיוחד. אנדראה קיבלה ים של פירגונים, והרבה מהם היו דווקא מנשים: "באמת שאת האישה הכי יפה שראיתי מימיי", כתבה לה אחת העוקבות. היא אמריקאית ילידת רומניה, ועוד לפני שמלאו לה 21, היא הכוכבת של קבוצת השחייה של סן חוזה. עוד פרט לא מפתיע בכלל הוא שהפצצה האמריקאית-רומניה, זכתה בתואר מיס קליפורניה לשנת 2022! 

בקיץ שעבר זכתה אנדראה בתחרות מלכות היופי וזו הפעם הראשונה שספורטאית פעילה זוכה בטייטל הנחשק. היא משלבת בהצלחה בין הספורט לבין הדוגמנות, יש לה קרוב ל-80 אלף עוקבים שנפעמים מהיופי שלה והמסלול שלה לכוכבות נראה מבטיח. באופן תמוה מאוד היא עדיין רווקה. הספורטאים אחריהם עוקבת השחיינית הם בעיקר מארץ מולדתה או אמריקאים מתחום ההוקי והפוטבול, אך יש כדורגלן אחד שנכנס לרשימת האנשים אחריהם עוקבת הפצצה הבלונדינית וקוראים לו כריסטיאנו רונאלדו. ג'ורג'ינה, לידיעתך. 

עוד באותו נושא: נבחרת רומניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי