התגובה של פרץ והמחמאה מהעיתונאי הבכיר: גלוך מתפוצץ מחוץ למגרש

התמונה הויראלית של פרץ וגלוך | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

צמד שחקני מכבי תל אביב לשעבר מציגים חברות חמה, פבריציו רומנו מפרגן והיהלום הישראלי נוסק ברשתות החברתיות אחרי שער הבכורה בליגת האלופות בניצחון זלצבורג 0:2 על בנפיקה ליסבון

(גודל טקסט)

"אין לי מילים. הופעה מדהימה של הקבוצה, מרגיש בחלום", כך כתב הכוכב הצעיר אוסקר גלוך בפוסט ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו אחרי שכבש בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות והפך בגיל 19 לישראלי הצעיר ביותר שכובש בשלב הבתים של המפעל היוקרתי כשהבקיע ב-0:2 של רד בול זלצבורג בחוץ על בנפיקה ליסבון. איזו גאווה ישראלית וכמה נחמד לראות שגם ברשתות החברתיות הוא מתפוצץ בדיוק כמו על כר הדשא.

הפוסט המדובר זכה כבר ל-17 אלף לייקים ובעיקר למאות של תגובות מפרגנות מחבריו של גלוך, כמו למשל דניאל פרץ שוערה של באיירן מינכן וחברו הקרוב שכתב לו: "מכור לווינר שלי". גם דולב חזיזה, דן גלזר, סתיו למקין ("הטוב בעולם"), ניר ביטון, תאי עבד, אבי ריקן, אופיר דוידזאדה, ביברס נאתכו, איילון אלמוג, עומרי גנדלמן, וליאל עבדה הפצוע מיהרו להגיב אחרי ההופעה האדירה של חבריהם הכדורגלן. בנוסף, אחד העיתונאים המפורסמים בעולם, זה שיודע ראשון על כל העברה בכדורגל האירופאי, פבריציו רומנו, הגיב לגלוך שהוא "טופ, טופ" והוסיף אייקונים של מחיאות כף.

בגילו הצעיר מתקרב הקשר ההתקפי ל-76 אלף עוקבים באינסטגרם והמספר הזה רק עולה ומטפס. פרץ, שעבר בקול תרועה רמה לאלופת גרמניה כבר עם 107 אלף, ואילו הנציג הבכיר שלנו באנגליה, מנור סולומון כבר עם 240 אלף (!) עוקבים מאז שעבר לטוטנהאם. מספר העוקבים של הליגיונרים הצעירים עולה ומטפס, אך עדיין כולם עוד רחוקים מ- 420 אלף העוקבים של הכדורגלן הישראלי המוביל את הרשימה, ערן זהבי. 

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך, דניאל פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי