כל החזה שלה בחוץ: המחשוף של מישל גרציג הטריף את הרשת

מישל גרציג טיבו קורטואה | צילום מסך, אינסטגרם

אשתו הטרייה של טיבו קורטואה היממה עם לוק יוצא דופן באירוע של ורסצ'ה. של מי הבלייזר שהיא לבשה ומה עמד מאחורי ההחלטה ששברה את הרשת?

(גודל טקסט)

לפני כשלושה חודשים טיבו קורטואה ומישל גרציג התחתנו באירוע מפואר ונוצץ. מאז, השוער הבלגי נותח לאחר שקרע את הרצועה הצולבת ובימים אלו מתאושש והחל את השיקום לקראת החזרה המיוחלת למגרשים בעוד מספר חודשים. לשמחתו, יש מי שתומכת בו ומעודדת אותו – הדוגמנית הישראלית שהצליחה להמם גם קרוב למיליון עוקבים ברשתות החברתיות.

מישל גרציג והמחשוף שהטריף את הרשת | מסך, אינסטגרם

גרציג בת ה-26 לבשה לוק לא שגרתי והיממה את 807 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.  מישל הגיעה לאירוע של ורסצ'ה במדריד, שם הושק הבושם החדש של מותג העל, כשהיא לבושה בבלייזר ענק ללא חזיה – רק עם תכשיט מוזהב שעיטר את החזה שלה והצליחה לגרום לכל הלסתות להישמט על הרצפה. חברתה הטובה הדר קדוש (הולי דורה) שהיא גם הסטייליסטית שלה, הסבירה שמישל ביקשה ממנה "לוק אחר, בוגר, וייחודי" – וזה בדיוק מה שהיא עשתה, פעלה על פי ההוראות.

מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

דורה הסבירה לעוקבים בפירוט לגבי הלוק המחרפן של מישל: "מישעולי תייגה אותי בלוק מפחיד שיצרנו ופשוט לא הספקנו ללבוש, לוק שאומר משהו שונה. הכל התחיל מהשרשרת לחזה שמישעולי הזמינה ורצינו לדייק לה לוק שלא יראה מתאמץ מידי ושהיא עדיין תבלוט".

הסטייליסטית הוסיפה פרט מאד מעניין לגבי הלוק של מישל וחשפה: "הבלייזר, הוא נגנב מהארון של טיבו. בלייזר קטן שכל הבוביס יוצא ממנו, אז ביקשתי ממנה בלייזר מידה 56". התוצאה מדברת בעד עצמה, מישל ללא ספק תפסה את כל תשומת הלב עם הלוק שבחרה. 

עוד באותו נושא: טיבו קורטואה, מישל גרציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי