ארגנטינה עלתה לפסגת הבית עם שער יפהפה, ונצואלה הדהימה את ברזיל

play
ליאו מסי | ALEJANDRO PAGNI / Contributor
ארגנטינה עלתה לפסגת הבית עם שער יפהפה וניצחון על פראגוואי 01:31

אלופת העולם גברה 0:1 על פראגוואי במוקדמות המונדיאל משער נהדר של אוטמנדי, תקרית מביכה למסי שביקש "לא לתת לבחור הזה כותרות". הסלסאו הסתפקו ב-1:1 ביתי מול נצואלה אחרי מספרת נהדרת של האורחים

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) במוקדמות המונדיאל בבית הדרום-אמריקאי, ובסופם ארגנטינה העפילה לראשות הבית בזכות ניצחון דחוק על פראגוואי שבמהלכו ליאו מסי ספג יריקה מכוערת משחקן היריבה, בעוד ברזיל מעדה בבית מול ונצואלה שכבשה שוויון דרמטי במספרת.

ארגנטינה – פרגוואי 0:1

המארחת השיגה את הניצחון הדחוק בבואנוס איירס הודות לשער מוקדם של הבלם ניקולס אוטמנדי, שכבש בבעיטת יעף. אוטמנדי בן ה-35 כבש רק ארבעה שערים בלמעלה מ-100 הופעות קודמות בארגנטינה, אבל הראה מיומנות גדולה כשכבש לזכות אלופת המונדיאל אחרי שלוש דקות בלבד עם וולה נהדר מקרן.

ארגנטינה חוגגת | JUAN MABROMATA / Contributor

ליאונל מסי, שנכלל בסגל למרות שבשבועות האחרונים סבל מבעיית שרירים, נכנס בדקה ה-53 וכמעט כבש מכדור חופשי בתוספת הזמן שהרעיד את הקורה. מסי כמובן התקבל בתשואות אדירות כאשר נכנס, וסימן לאוטמנדי שהוא לא רוצה את סרט הקפטן, אבל כמובן שהבלם רץ והעניק לו את הסרט במחווה יפה.

עם זאת, במהלך המשחק נרשמה תקרית כאשר מסי ספג יריקה משחקו פראגוואי אנטוניו סנאבריה. "אני לא מכיר את הבחור, בואו לא ניתן לו כותרות", אמר מסי בסיום, "מעדיף שלא נדבר עליו, כי אחר כך אנשים יידעו מי הוא". סנאבריה הכחיש.

ארגנטינה תתמודד במשחק הבא מול פרו בלימה ב-17 באוקטובר.

צפו בתקציר המשחק של ברזיל

ברזיל – ונצואלה 1:1

בעיטת מספרת מדהימה של אדוארד בלו עזרה לוונצואלה להוציא מברזיל תיקו מתוק. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים בלם קויאבה, גבריאל מגאלייס, כבש בדקה ה-50, כשפגש את הקרן של ניימאר עם נגיחה חזקה בדרך לשער בינלאומי ראשון. לברזיל היו הזדמנויות להגדיל את היתרון שלה, כאשר ויניסיוס ג'וניור כבש שער שנפסל בגלל נבדל בדקה ה-71. ואז, לפני הסיום, המארחים ראו את בלם מזנק באוויר למספרת יפה, שאיפשרה לאורחים לחגוג.

האווירה הייתה חמה | Pedro Vilela / Stringer

משחקים נוספים:
קולומביה – אורוגוואי 2:2
בוליביה – אקוודור 2:1
צ'ילה – פרו 0:1

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי