סוף לשמועות על הזוגיות של דני אבדיה: "ילד שלי, אני אוהבת אותך"

play דני אבדיה
דני אבדיה | Seffi Magriso / Contributor
מחוץ לקווים, 2.1.24 16:24

אחרי הספקולציות שדיברו על כך שהכדורסלן וזוגתו פירקו את החבילה, נעמה כרמל סתמה לא מעט פיות. הציור שהכריע והברכה המרגשת

(גודל טקסט)

כבר קרוב לשנה שרצות שמועות שהמרחק הכריע את מערכת היחסים של דני אבדיה ונעמה כרמל, אחרי שלא שיתפו דבר ברשתות החברתיות והיה נראה שפירקו את החבילה. לפני מספר שבועות שמה לכך קץ אשת הכדורסלן היפה כששיתפה תמונה של הכישרון החבוי של אבדיה עליו לא ידענו, והיא לא הצליחה להתאפק כשהעלתה תמונה שצייר הפאוור פוורווד בעצמו ואפילו הוסיפה שמבחינתו ציור שווה זה זמן תרפיה.

סוף לשמועות? אבדיה וכרמל | מסך, אינסטגרם

עכשיו, אחרי חודשים ארוכים שלא ראינו זכר לזוגיות ביניהם ברשתות החברתיות, יום ההולדת ה-23 של אבדיה היה תירוץ מצוין להעלות סדרת תמונות ורגעים רומנטיים ומצחיקים. מדריכת היוגה של אבדיה שיתפה את אלפי העוקבים במספר תמונות משעשעות ורומנטיות וכתבה: "מזל טוב לחבר הכי טוב שלי, זה שמרחיב לי את הלב כל יום מחדש. שרק תהיה לי בריא ומאושר".

דני אבדיה, נעמה כרמל | מסך, אינסטגרם

נעמה הוסיפה לברכה המרגשת תמונות ש"פיצו" על תקופה ארוכה בה לא ראינו זכר לשניים וסתמה את הפיות של כל הספקנים. "לעוד הרבה שנים של חוויות, צחוקים, וקצת געגוע בין לבין. אוהבת אותך ילד שלי", חתימה. המדור מאושר ושמח לראות את הזוג היפה של הכדורסל שלנו יחד חזק מתמיד על הקו של ישראל-וושינגטון ומאחל לדני הרבה מזל טוב ושנים מוצלחות ב-NBA.

הברכה המרגשת של נעמה כרמל | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי