"הצדק ייעשה – מכבי חיפה תנצח את מכבי ת"א, אני לא רואה תסריט אחר"

יחסי הכוחות ("חיפה טובה יותר, לא רואה מצב שיהיה 13 הפרש"), נקודת התורפה של המוליכה, איך עוצרים את מילסון, שחקן המפתח של הירוקים ואיך ישפיעו הדיווחים על חזרת ברק בכר? עטר מנתח אצל קטן

(גודל טקסט)

רגע לפני משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה באצטדיון בלומפילד, כוכב העבר האגדי והפרשן ראובן עטר עלה לשיידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" וניתח את יחסי הכוחות.

"היום זה על הכבוד והגאווה של המועדון", הבהיר עטר בפתיחת דבריו, "השחקנים צריכים להרים את עצמם דחוף. כל פעם מאשימים 'דגו, דגו, דגו', אבל מה איתם? זה המשחק ששון גולדברג, ליאור רפאלוב והשאר צריכים לדחוף את השחקנים. יש למכבי חיפה שחקנים שלקחו אליפויות, לפחות שישה או שבעה בהרכב. בגדול, מכבי חיפה קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב, פשוט מבחינת צבירת הנקודות מכבי תל אביב ידעה לנצח גם במשחקים פחות טובים. מכבי חיפה הייתה שם עד לפני חודש, בחודש האחרון היא עם שישה ממשחקים ללא ניצחון ונקודה מתשע בליגה. זו תקופה לא טובה, אבל כשמשחקים נגד מכבי תל אביב כולם עם הגב לקיר ולא רק מסאי".

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט, מול שחקן מכבי חיפה דין דוד | ברני ארדוב

עטר המשיך: "דגו טעה בניהול המשחקים האחרונים, אבל האחריות היא גם על השחקנים. גם השחקנים נמצאים עם הגבר אל הקיר, כי מכבי חיפה קבוצה טובה יותר. אנחנו צריכים לעלות באותה אסטרטגיה כמו בניצחון הקודם בבלומפילד. צריך לשים לב לכדורים הארוכים, כי מכבי תל אביב מאז ההפסד למכבי חיפה, היא שינתה טיפה. ברגע שלוחצים אותה היא משחקת כדורים ארוכים אל עבר מילסון ופה צריך לשים דגש גדול מאוד, גם של סונדגרן, כנראה שהוא ישחק ולא פיינגולד לצערי, אבל יש לו עדיין את הניסיון. צריך לשים לב לכדורים הארוכים. נקודת התורפה של מכבי תל אביב היא משחק ההגנה, למכבי חיפה יש הגנה הרבה יותר טובה".

על מסאי דגו: "היום הוא יעלה כנראה עם ההרכב הטוב, אבל הוא צריך גם לנהל את המשחק כמו שצריך – עניין החילופים מאוד חשוב. אני חושב שכולם, כל מי שאוהב את מכבי חיפה, רצינו ורוצים מאוד שזה יצליח ושניקח אליפות ושזה יהיה הסיפור הכי מדליק שיכול להיות. בחודש האחרון הוא קרס, אבל לא מגיע לדגו ולא למכבי חיפה של העונה להפסיד במשחק כזה. ופה אני קורא שוב לשחקנים – תתעוררו, זה עליכם. האחריות היא עליכם וצריך ומשמעת של מאה אחוז. אם תהיה משמעת מאה אחוז, מכבי חיפה טובה יותר. אני מאמין שמכבי חיפה תנצח את המשחק, לא רואה תסריט שמכבי תל אביב תחגוג עם 13 הפרש – לא רואה את זה קורה. גם תיקו לא יספק אותנו, אני מאמין שהצדק ייעשה ומכבי חיפה תמצמם את הפער. אמנם זה מאוחר, אבל יותר טוב מ-13 פור. היום בלילה ההפרש צריך לעמוד על שבע נקודות".

ברק בכר | PEDJA MILOSAVLJEVIC / Contributor

על כך שיש דיבורים שברק בכר כבר סגור במקום דגו לעונה הבאה: "באמצע העונה היו דיבורים על ברק בכר למכבי תל אביב ומאותו רגע רובי קין טס למעלה. זה לא תירוץ. באמצע העונה הייתי בטוח שהוא סגר לעונה הבאה במכבי תל אביב. מסתבר שלא. הם מקצוענים, זה לא רק דגו אלא גם השחקנים וזו הסיבה שצריכים לשנות את הדיסקט ולחזור למחויבות ולמשמעת".

על מכבי תל אביב: "מילסון… השאר דומה למה שיש לנו בליגה כם ככה, אני לא רואה איזה יתרון יוצא דופן. יש את מילסון. עם זהבי כבר ידענו להתמודד בשני המשחקים האחרונים נגדם. צריך למנוע ממילסון את הכדור. אני הייתי הולך על פיינגולד אבל אני לא מבטל גם את סונדגרן, הוא צריך לנעול את מילסון".

עטר סיכם: "אני מאוד אוהב את זה שדין דוד משחק, כי התנועה שלו תיתן שטח לרפאלוב ולחלאילי. איש המפתח? ענאן חלאילי, הוא לקח על עצמו גם במשחק הקודם, גם אנחנו לקחנו אליפויות בגילו".

מילסון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי