"אתה לא מבין בכדורגל": קאקה בחר את ה-11 הכי גדולים, והימם את האוהדים

כריסטיאנו רונאלדו, קאקה
כריסטיאנו רונאלדו, קאקה | Jasper Juinen/Getty Images

זוכה כדור הזהב ב-2007 בחר את הרכב החלומות והשאיר את מסי בחוץ. מעריציו של "הפרעוש" זעמו, אבל אוהדי מילאן וברזיל יכולים לחייך

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

קאקה הרגיז את מעריציו של ליאו מסי. זוכה כדור הזהב ב-2007, שבין השאר הוביל את מילאן לזכייה בליגת האלופות, בחר את הרכב החלומות שלו והותיר את כוכב נבחרת ארגנטינה בחוץ.

ההרכב של קאקה בנוי בעיקר משחקנים ששיתפו איתו פעולה במדי הנבחרת או הקבוצות שבהן שיחק, אך מי שנכלל הוא אנדרס אינייסטה שלא שיחק לצידו והועדף על פני מסי ב-11 של הברזילאי.

כריסטיאנו רונאלדו, קאקה
כריסטיאנו רונאלדו, קאקה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

בין הקורות הציב קאקה את דידה, כשבחוליית ההגנה הוא בחר בקאפו, פאולו מאלדיני, אלסנדרו נסטה ורוברטו קרלוס. אינייסטה הוא כאמור חלק משלישיית הקישור של הברזילאי, שכללה גם את זינדין זידאן ואנדראה פירלו. בהתקפה הוצבו רונאלדיניו, רונאלדו נזאריו וכריסטיאנו רונאלדו.

"רונאלדו, רונאלדיניו, זידאן ואינייסטה לפני מסי? אולי היית שחקן גדול, אבל בכדורגל אתה לא ממש מבין", קבע אחד ממעריציו של "הפרעוש" שרתח מזעם בעקבות ההרכב שבחר קאקה.

ההרכב של קאקה: דידה, קאפו, פאולו מאלדיני, אלסנדרו נסטה, רוברטו קרלוס, אנדראה פירלו, אנדרס אינייסטה, זינדין זידאן, רונאלדיניו, כריסטיאנו רונאלדו, רונאלדו נזאריו.

קאקה, קאפו
קאקה, קאפו | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי