"אני לא בטוח כמה מהשחקנים של מכבי תל אביב יכולים לעמוד בלחץ הזה"

play
שחקן מכבי חיפה קני סייף, מול שחקן מכבי תל אביב אושר דוידה | ברני ארדוב
צפו: דין דוד כבש צמד משני בישולים של פיירו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי 02:51

אחד מכוכבי העבר הכי גדולים בתולדות מכבי חיפה התייחס למשחק העונה בתוכניתו של יניב קטן: "זו ההזדמנות האחרונה". על מינוי ברק בכר: "זה נראה שמיהרו, תן למסאי דגו עונה שנייה להראות"

(גודל טקסט)

עידן טל, אחד מגדולי שחקני מכבי חיפה והכדורגל הישראלי, עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס ליחסי הכוחות לקראת משחק העונה בין הירוקים לבין מכבי תל אביב.

טל התייחס למשחק הערב: "הפער היה גדול, הוא כמעט נסגר וזה יפה מאוד. אם מכבי חיפה תעמוד בלחוץ ותצליח לנצח, אני לא בטוח שזה יהיה תלוי כבר רק במכבי תל אביב. אני לא בטוח שמכבי תל אביב יכולה לעמוד בלחץ, אני לא בטוח כמה מהשחקנים שלה יכולים לעמוד בלחץ הזה, אבל זה משחק גדול גם למכבי חיפה. למרות כל מה שהיא עברה השנה, זה הזמן להרים ראש כי זו ההזדמנות האחרונה".

עידן טל, יניב קטן | עודד קרני

על ההחלטה למנות את ברק בכר במקום מסאי דגו: "אני לא יודע מה הסיפור ומה חשבו. מבחוץ, זה נראה שמיהרו מידי. המצב לא היה כזה רע. אם זה היה מסתיים ב-15 הפרש למכבי תל אביב – בסדר, אני מבין, אתם רוצים תוצאות. אבל זה לא המצב. יש אכזבות ותקלות בדרך, אבל תן לו עונה שנייה להראות. יניב, אתה היית בחו"ל וחזרת – זה היה אותו הדבר? הקדנציה השנייה הייתה כמו הראשונה? אני לא בטוח שהכל ילך לבכר אותו הדבר. יכולות להיות תקלות שלא צופים אותן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי