טייטום הכניע את קליבלנד ללא מיטשל, דווקא לברון גנב את ההצגה

33 נקודות ו-11 ריבאונדים של כוכב הסלטיקס סידרו 102:109 בחוץ ויתרון 1:3 בסדרה מול הקאבס החבולים. ג'יימס נכח ביציע, קיבל תשואות ועורר ספקולציות

(גודל טקסט)

בוסטון בדרך הבטוחה לגמר המזרח. הסלטיקס גברו הלילה (בין שני לשלישי) 102:109 על קליבלנד בחוץ ועלו ליתרון 1:3 בסדרה, אותה יוכלו לסיים בעוד יומיים במשחק 5 בבוסטון. הסלטיקס ניצלו את העובדה שהקאבס הופיעו ללא שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלה, כשאל ג'ארט אלן שנעדר לאורך כל הסדרה מצטרף דונובן מיטשל בעקבות פציעה.

בהיעדרם של הסקורר המוביל והריבאונדר המוביל של קליבלנד, ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון תפסו פיקוד וכוח האש שלהם הכריע את המשחק. טייטום נראה מעל כולם משחק שני רצוף בסדרה, כשהוא מסיים עם 33 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ג'יילן בראון קלע 27 נקודות כולל שלשת קלאץ' שהכריעה סופית את המשחק, אחרי ערב בו ספג שריקות בוז נמרצות מאוהדי קליבלנד.

אבל מי שגנב את ההצגה היה בכלל לברון ג'יימס, שבאופן חריג נכח ביציע לצד אשתו סוואנה וסוכנו ריץ' פול. ג'יימס, שיכול להשתחרר מחוזהו בלייקרס הקיץ ולהפוך לשחקן חופשי, הוזכר בחודשים האחרונים כמועמד לחזור לקליבלנד לקראת סוף הקריירה, בתקווה שאולי במדי הקאבס יוכל להגשים את חלומו ולשחק לצד בנו, ברוני. לברון קיבל תשואות רמות כשנכנס לאולם, ומן הסתם עצם נוכחותו במשחק עוררה גל של ספקולציות בנוגע לעתידו.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס
עוד הצגה. טייטום | אימג'בנק GettyImages, Nick Cammett
לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס
גנב את כל הפוקוס. לברון ביציע | אימג'בנק GettyImages, Nick Cammett
דריוס גארלנד, קליבלנד קאבלירס
ניסה, אבל נשאר לבד. דריוס גארלנד | אימג'בנק GettyImages, Nick Cammett

על הפרקט, הקאבס סירבו להישבר. בוסטון עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון בתחילת הרבע השני, אבל קליבלנד נשארה במרחק סביר וירדה להפסקה במינוס חמש בלבד. ברבע האחרון בוסטון כבר עלתה לפלוס 15, אבל ריצת 2:10 בהנהגת דריוס גארלנד נתנה לקאבס תקווה – עד ששלשת מאני טיים של ג'יילן בראון סגרה סיפור כשנותרה דקה לסיום.

מלבד טייטום ובראון, בוסטון קיבלה עוד ערב סולידי גם מג'רו הולידיי, שקלע 16 וכרגיל עבד קשה בהגנה. דריוס גארלנד הוביל את קליבלנד עם 30 נקודות, ואוון מובלי וקריס לוורט הוסיפו 19 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי