ניר לוין מונה למנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה: "חיבור טבעי"

play
חזר הביתה. ניר לוין לאחר המינוי | אתר רשמי, הפועל פתח תקוה
צמד למאור לוי ב-1:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל בדרבי 03:24

שחקן העבר והמאמן סגר מעגל עם מינויו לתפקיד החדש: "מבחינתי זו פעם ראשונה שאני עושה את זה. בשבילי זה בית, לא עוד מועדון"

(גודל טקסט)

שחקן העבר והמאמן ניר לוין מונה היום (שישי) לתפקיד המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה, שירדה העונה לליגה הלאומית. לוין שיחק שנים רבות במדים הכחולים לבנים של הפועל פתח תקוה וכעת הוא סוגר מעגל, כאשר החוזה שלו הוא לשנתיים הקרובות.

"התרגשות גדולה. הפועל פתח תקוה בשבילי זה בית, זה לא עוד מועדון", אמר לוין אחרי ההכרזה על שובו. "זה התחיל ב-1984 כשהגעתי לכאן כשחקן בפעם הראשונה, את רוב הקריירה שלי עשיתי בהפועל פתח תקוה כשחקן, כולל השנים הכי יפות ובשנים האחרונות זה גם עם הישגים לא מבוטלים עם הגביע שזכינו והמאבקים הזכורים על האליפות נגד מכבי חיפה. למעשה זו היתה המקפצה הכי גדולה שלי כשחקן, ובאמת הרגשתי הכי נוח והכי טוב בהפועל פתח תקוה. אחר כך היו גם ארבע קדנציות כמאמן הקבוצה, חלקן בהצלחה לא מבוטלת ועל חלקן לא נדבר. זה תמיד מרגש ותמיד חיבור די טבעי".

ניר לוין, מנהל מקצועי הפועל פתח תקוה
חזר הביתה. ניר לוין לאחר המינוי | אתר רשמי, הפועל פתח תקוה

על תפקידו החדש במועדון אמר: "תפקיד מאוד משמעותי של התוויית הדרך המקצועית של המועדון, גם בבוגרים וגם בקבוצת הנוער, מבחינתי זו פעם ראשונה שאני עושה את התפקיד הזה וגם מבחינת המועדון פעם ראשונה שיש מישהו בתפקיד הזה, אז הדברים יהיו תוך כדי תנועה, אבל אין ספק שזה אתגר לבנות משהו עם המועדון ולצאת לדרך הזאת".

עוד באותו נושא: הפועל פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי