ארנה סלוט אישר: "אהיה המאמן של ליברפול בעונה הבאה"

play
קרוב מתמיד. סלוט | GettyImages, Rene Nijhuis/MB Media
צפו: ליברפול הובילה 1:3 בדקה ה-84, אך קרסה וסיימה ב-3:3 מול אסטון וילה 02:51

לפני משחקו האחרון על הקווים בפיינורד ורגע לפני מחזור סיום העונה בפרמיירליג, ההולנדי בן ה-45 הודה שיחליף את יורגן קלופ באנפילד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי שיורגן קלופ ערך את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו לקראת משחק כמאמן ליברפול, כי ביום ראשון הוא כידוע יעמוד על הקווים בפעם האחרונה באנפילד כשהמייטירדס יארחו את וולבס במחזור סיום עונת הפרמיירליג וייפרדו מהגרמני בתום תשע שנים מוצלחות במיוחד שבהן זכו בליגת האלופות ובאליפות לראשונה זה 30 שנה, הגיע האישור הסופי על זהות מחליפו בעונה הבאה.

ליברפול אמנם טרם התבטאה בנושא וסביר שתעשה זאת רק אחרי המשחק האחרון לעונה בעוד יומיים, אבל ארנה סלוט ההולנדי אישר לתקשורת על כך שחתם על החוזה ובעונה הבאה יאמן את ליברפול. פיינורד נפרדה ממנו לאחר דבריו בסרטון מרגש לסיכום תקופתו במועדון.

פיינורד נפרדת מסלוט

כבר לפני שלושה שבועות נודע כי סלוט בן ה-45 יגיע לאנפילד בעונה הבאה. הוא הוביל את פיינורד לזכייה באליפות הולנד בעונה שעברה והעונה הניף איתה את הגביע ההולנדי בזכות ניצחון בגמר על ניימיכן, קבוצתו של צ'ארון שרי שהגיע ממכבי חיפה. כזכור, קלופ הודיע על עזיבת ליברפול בחודש ינואר ווכשנשאל על מינוי סלוט לאחרונה נתן לו את ברכת הדרך: "אתה מקבל את המשרה הכי טובה בעולם", אמר.

סלוט, שדחה בקיץ שעבר את טוטנהאם לפני שזו מינתה את אנג' פוסטקוגלו למאמנה, מוערך בשל סגנון המשחק ההתקפי והיכולת לקדם שחקנים צעירים, תכונות שליברפול חיפשה במחליף של קלופ. ליברפול אמורה להודיע רשמית על מינויו לאחר תום העונה ועם השלמת בניית כל הצוות המקצועי לעונה הבאה.

עוד באותו נושא: ארנה סלוט, ליברפול'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי