"תתחתני איתו כבר!": אוהדי מכבי תל אביב הציפו את זוגתו של כוכב האליפות

play
גל אלביה | מסך אינסטגרם
צבעו את יפו בצהוב כחול: צפו בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב 00:23

הצהובים חגגו אליפות בבלומפילד וגל אלביה חרגה ממנהגה והעלתה שלל תמונות ופוסט על כר הדשא לצד בן הזוג שלה, שהחזיר את הצלחת לקריית שלום: "תודה על הזכות לקחת חלק בדרך שלך", כתבה

(גודל טקסט)

השמחה בצהוב לא פוסקת, אחרי שאתמול (שבת) הניפה מכבי תל אביב צלחת אליפות בבלומפילד אחרי שלוש שנות בצורת. המאורע המרגש גרם גם לכאלה שאינם פעילים באופן תדיר ברשתות החברתיות, לשתף את העוקבים בפרץ של שמחה ואושר. תשאלו את גל אלביה, הצמודה של דור פרץ, עליה סיפרנו לכם לראשונה בחודש ינואר האחרון. מאז, האהבה פרחה ואמש אשת הכדורגלן בת ה-27 לא ידעה את נפשה מרוב אושר.

דור פרץ, גל אלביה | מסך אינסטגרם

גל שיתפה בסטורי תמונות וסרטונים מכר הדשא בבלומפילד, לצד פרץ וחתמה בנשיקה מתוקה. הבוקר היא כבר החליטה שזה חשוב מידי מכדי להיעלם אחרי 24 שעות והקדישה פוסט לבן הזוג שלה תחת הכיתוב: "תודה על הזכות לקחת חלק בדרך שלך". בתמונה גל ודור נראים מאושרים עם המדליות של "אלופת המדינה", כמו גם צלחת האליפות הנוצצת. העוקבים, שלא רגילים לקבל כל כך הרבה תוכן מהזוג הצנוע, הגיבו בהתאם.

דור פרץ, גל אלביה | מסך אינסטגרם

"הלב, המזל והנשמה זו את – ודור הכוכב שמאיר". עוקב אחר כתב: "תתחתני איתו כבר!". אחת נוספת הוסיפה: "דחוף". עד שזה יקרה ופרץ יחליט לכרוע ברך ולהפוך את יזמית הנדל"ן לשלו לנצח, נספר לכם שעוד לפני הנפת הצלחת, השניים חגגו את יום ההולדת של המכביסט בסוף השבוע האחרון. פרץ חגג 29 וזכה לעוגה ובלונים שמילאו את דירתו, כמו גם זוג אופניים חדשים עבור שניהם בחסות בת הזוג שלו, כדי שיוכלו לפדל ברחובות תל אביב. תתחתן איתה, כבר אמרנו? מברוק.

דור פרץ, גל אלביה | מסך אינסטגרם
עוד באותו נושא: דור פרץ, מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי