הרביעיה מגבירה את תחושת הפספוס? דגו: "חבל שנפלנו במאני טיים"

play
זוגיות פורה. פרנזי פיירו עם דין דוד | ברני ארדוב
צפו: פיירו ודוד שוב הצטיינו, מכבי חיפה דרסה 1:4 בחוץ את הפועל באר שבע 02:55

מכבי חיפה הרשימה ב-1:4 בטרנר, דגו: "מאוד התחברתי למועדון הזה, אולי עוד אחזור". דין דוד על מלכות השערים: "שמעתי על הצמד של זהבי, מקווה שאני אקח"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שאיבדה רשמית את האליפות, מכבי חיפםה הגיעה הערב (שלישי) לאצטדיון טרנר ופיצתה מעט את אוהדיה עם ניצחון 1:4 גדול על הפועל באר שבע, שאולי הגביר את תחושת הפספוס של הירוקים, שמרגישים שיכלו להוציא יותר מהעונה הזאת.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג עם פרנזי פיירו
דגו מתלהב מהפירגון. דוד ופיירו | ברני ארדוב

דין דוד, שכבש את שערו ה-20 ומוביל בשער אחד על ערן זהבי (עם 19) בקרב על מלכות השערים, אמר בסיום: "ממשיכים את הרצף מהתקופה האחרונה, חוץ מההפסד למכבי תל אביב. יש לנו עוד דרבי בשבת, זה לא עוד משחק. אנחנו רוצים לנצח אותו. כל חלוץ רוצה להיות מלך השערים, זו אחת המטרות בתחילת העונה. הלוואי שאני אקח, אם אלוהים ירצה. שמעתי על הצמד של ערן זהבי, זה לא כל כך מעניין. הוא חלוץ גדול, כולם יודעים, אבל אני לא מתעסק בזה. מקווה שאני אקח, נראה מה יהיה בשבת. אני שמח מאוד שהמאמן לא מחליף אותי, זה עוזר לביטחון שלי".

המאמן מסאי דגו נשאל האם המשחק הזה מגביר את תחושת הפספוס מהעונה הזאת, וענה: "אחרי המשחק מול מכבי תל אביב לא ישנתי כל הלילה, שלטנו שם והיינו חייבים לנצח. ברגע שזה נגמר זה נגמר, אבל היה חשוב להמשיך. הגעתי בחששות, ואמרתי לשחקנים שחשוב גם כשהקהל לא פה לנצח. אלה שחקנים גברים, מחויבים טקטית עד הסוף".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
"שימיץ' וסק – לא יודע אם היו פה בארץ צמד בלמים כזה". דגו | ברני ארדוב

האם מכבי חיפה מנצחת רק כשהיא לא עומדת בלחץ? "באנו למכבי תל אביב אחרי תקופה מדהימה, ובמשחק הזה נפלנו. ניצחנו בדרבי, חמישייה בריינה, בסכנין, היו לנו הרבה ניצחונות גדולים. מבחינה התקפית היינו רכים במשחק הזה, וחבל שנפלנו במאני טיים, אבל עכשיו זה לא מעניין. אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לכבד את הקהל, המועדון, ההנהלה.

"תואר מלך השערים? לא מתעסק בזה. דוד ופיירו מפרגנים אחד לשני, כיף לאמן שני שחקנים כאלה, אני מקווה מאוד שאחד מהם יזכה.

"שנה הבאה? לא יודע. יש ליפה עוד ארבעה ימים, יש לי דרבי עוד ארבעה ימים, אחרי זה אסתכל על הכל… לא פוסל שום מועדון. הפועל תל אביב? מועדון יקר, שבו גדלתי, אבל אין שום דבר. כרגע אני חושב רק על מכבי חיפה.

"אימנתי קבוצות בוגרות, אבל לפגוש שחקנים כאלה בכירים, צריך בהתחלה לבחון את הדברים מהצד, עשיתי שיחות אישיות, והרגשתי שכולם מאוד מכבדים אותי ואוהבים אותי, אבל ידעתי שאני חייב לקחת אליפות. ובלי אליפות, לא יכולתי להמשיך. לחזור לפה? מאוד התחברתי למועדון הזה. אני בחור צעיר, רק בן 38, יש לי עוד הרבה שנים, מי יודע".

על שימיץ' והאם הוא צריך להישאר: "שימיץ' וסק – לא יודע אם היו פה בארץ צמד בלמים כזה. אבל יש מאמן למכבי חיפה, והוא יהיה זה שיחליט".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, מסאי דגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי