צפו בתקרית: רימון עשן כמעט פגע בגלזר, התגובה שלו הפתיעה את כולם

play
רימוני עשן מושלכים לעבר עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום בלגרד | צילום מסך, אילוסטרציה
צפו: סיומת הזויה לדרבי של בלגרד, כולל שער שגלזר ספג עם רימון עשן ברחבה 03:00

אוהדי וויבודינה השליכו חזיזים לעבר שוער הנבחרת, שהגיב בקור רוח מפתיע. אחרי הזכייה בדאבל, שחקן הכוכב האדום עקץ את ברק בכר

(גודל טקסט)

אם עומרי גלזר יעזוב את הכוכב האדום ויתקדם לליגה בכירה יותר בקיץ, הוא ייזכר בסרביה לא רק כשוער טוב – אלא גם כאדם קר רוח באופן יוצא דופן. שוער הנבחרת היה מעורב בתקרית חריגה אמש (שלישי) בגמר הגביע הסרבי, בסופו הכוכב האדום ניצחה 1:2 את וויבודינה והשלימה זכייה בדאבל מקומי.

עם פתיחת המחצית השנייה, אוהדי וויבודינה שמוקמו ביציע שמאחורי גלזר, השליכו עשרות חזיזים ורימוני עשן לכר הדשא, מה שגרם להפסקת המשחק. כמה מהרימונים חלפו בסמוך לגלזר, שכמעט נפגע. אבל התגובה שלו הפתיעה רבים: בסרטונים מהיציע, נראה גלזר ניגש לאש ומזיז את הרימונים מכר הדשא באדישות מוחלטת, זאת למרות שהשופט שוקל להורות על עצירה מוחלטת של המשחק, ומתקשה להרגיע את הרוחות.

"החזיזים נחתו קרוב מאוד לגלזר, שלא פחד מהאוהדים ומהאש והגיב בקור רוח מוחלט", הופתעו בסרביה. "למרבה המזל, לא הוא ולא אף אחד נפגע כתוצאה מהסקנדל".

בסרביה חגגו עם המאמן ולאדן מילוייביץ', יורשו של ברק בכר, וגם עקצו את המאמן הישראלי אחרי שהקבוצה רשמה דאבל רביעי רצוף בזירה המקומית, בעונה שהחלה בצורה מקרטעת.

החלוץ שריף אנדיאיי אמר: "כשהמאמן הקודם היה כאן, לא ידעתי מתי ואם אשחק, ואפילו לא ידעתי באיזו עמדה אתופקד. עם המאמן החדש יש לי הרבה יותר ביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי