"כל עוד מימר לא חתום, הוא יכול לנהל מגעים עם הפועל ת"א והפועל ר"ג"

play
מאמן בני ריינה שרון מימר | קובי אליהו
זהבי השתווה לדין דוד, מכבי ת"א נפרדה מסבוריט: צפו בניצחון 0:2 על ריינה 03:13

סעיד בסול, בעלי מכבי בני ריינה, התייחס למשא ומתן המייגע מול המאמן: "היום נחתום סופית". וגם: שכרו של המאמן, שכר השחקנים והמחמאות הגדולות להפועל ירושלים: "שאפו, שאפו ועוד פעם שאפו"

(גודל טקסט)

אחרי העונה המוצלחת בתולדות מכבי בני ריינה, בעלי המועדון סעיד בסול עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על המגעים להארכת חוזהו של שרון מימר וגם לתקציב הקבוצה.

האזינו לדברים

על המשא ומתן הארוך עם מימר, אמר בסול: "היום נחתום סופית. הפועל תל אביב? כל עוד הוא לא חתום, הוא יכול להיות לא רק במגעים עם הפועל תל אביב אלא עם הפועל רמת גן גם. אני למדתי משהו אחד בחיים – לכל בן אדם יש מחליף. כמו שלמימר יש תוכנית ב' אם הוא לא יסתדר עם ריינה, גם לנו יש. אני לא יכול להגיד לך מי זה המאמן. אני אומר לך שחותמים אז כנראה חותמים".

על שכרו של מימר, כ-45 אלף ש"ח נטו בחודש: "פחות או יותר אלה המספרים. אם אנחנו רוצים שתהיה לנו קבוצה טובה, צריך מאמן טוב. צריך להיות הוגנים ולהגיד ששרון הוא אחד המאמנים הטובים ביותר. הייתי יכול להתפשר וללכת להביא מאמן מהליגה הלאומית ולשלם פחות".

מאמן בני ריינה שרון מימר | קובי אליהו

איך מייצרים המשכיות: "אם הייתי אומר לך ב-2021 שעלינו מליגה א' לליגה הלאומית שהקבוצה הזו תהיה בליגת העל, לא היית מאמין. אני עדיין חושב שריינה תפתח כל עונה במלחמת הישרדות. אני לא מצהיר הצהרות ולא קופץ מעל הפופיק. להגיד לך שכשהקמתי את ריינה חלמתי שאני אהיה בליגת העל – לא, לא חשבתי על זה אפילו. חלמתי להיות בליגה הלאומית, הליגה השנייה בישראל, שזה מכובד מאוד. קמתי בבוקר, ראיתי שאני מקום ראשון ויכול לעלות ליגה – אמרתי 'בוא ננסה'".

בסול חשף את התקציב של ריינה והחמיא להפועל ירושלים: "התקציב הוא 15.5 מיליון שקל. שכר השחקנים 10 מיליון, שכר הצוות המקצועי 2 מיליון ועוד 3 מיליון מסביב ומחלקת הנוער. כמה אני משלם לדובר? כל ההנהלה שיש בריינה – היא לא מקבלת כסף. כנראה שכסף זה לא הדבר היחיד שצריך בשביל קבוצת כדורגל טובה. 48 מיליון שקל התקציב של הפועל תל אביב, ואיפה היא? זה מה שאני אומר – לא הכל זה כסף. שאפו להפועל ירושלים, שהתקציב שלהם 15.5 או 16 מיליון ש"ח – זהה לרינה, ורק 6.5 מיליון שקל עלות שחקנים. יש שם שחקנים ששיחקו בנוער בליגה השנייה, אחר כך עלו לבוגרים והוזמנו לנבחרות רק אחרי שהם נמכרו. שאפו, שאפו ועוד פעם שאפו. זה נכון שיש מחלקת נוער מאוד טובה ויש אנשים שעובדים בהפועל ירושלים. מחלקת הנוער שלי? מנסים. יש לנו היום במחלקה בין 450 ל-550 ילדים. המחלקה הוקמה לפני שנתיים. היא מחזיקה את עצמה, אולי גירעון קטן, השנה עלו לליגה הארצית ושנה הבאה נעלה ללאומית".

סעיד בסול | מאור אלקסלסי

על היריבות עם סכנין: "יש מתח? לא חושב. יש לי שיתוף פעולה מדהים עם הנהלת סכנין ואנחנו במערכת יחסים טובה. להגיד לך שהקהלים לא מקנאים אחד בשני? אשקר לך. כנראה שיש קנאה וכל אחד רוצה להיות 'מלכת הכיתה'. זה כמו שיש בחיפה ובתל אביב מכבי והפועל, אותו הדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי