ממסיבה למסיבה: רוי רביבו שוב חגג – וחברה שלו הצליחה להפתיע

play
רוי רביבו, שרי חסון | מסך אינסטגרם
ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים" 22:03

לאחר האירוע הנוצץ בביתו של ערן זהבי בסביון, נערכה מסיבה נוספת לכבודו של מגן מכבי תל אביב שזכה לעוגה מרשימה מזוגתו שרי חסון ולשלל אורחים מהכדורגל הישראלי

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בפעם ה-25 ובזמן שהיא מחכה לדעת מה יעלה בגורלו של המאמן רובי קין בעונה הבאה, הדור הצעיר של המועדון ממשיך לחגוג. הפעם, היה זה תורו של המגן השמאלי, רוי רביבו, שאחרי החגיגה בבריכה של ערן זהבי, חגג במסיבת בריכה פרטית עם כל החברים הטובים כגון תאי עבד, דור תורג'מן, אל ים קנצפולסקי, סתיו למקין ועוד טובים ורבים.

רוי רביבו, שרי חסון | מסך אינסטגרם
מסיבה אחרי מסיבה | מסך אינסטגרם

בת הזוג שלו, שרי חסון, הייתה אחראית על עוגת השוקולד המגרה שזכתה לתיעודים רבים ברשתות החברתיות. בין אלו ששיתפו את הרגע המשמח בפני אלפי העוקבים הייתה זואי בורקמן, זוגתו של למקין ואם היה נראה לכם שראיתם גם נציגה ממכבי חיפה – לא טעיתם. נועה שחר, הנכדה של יענקלה שחר, בעלי מכבי חיפה, לקחה חלק בחגיגה הצהובה כחולה והוכיחה שהיריבות בין המועדונים היא אך ורק על כר הדשא.

רוי רביבו, שרי חסון | מסך אינסטגרם

אם תהיתם לעצמכם מאיפה הקשר – נועה היא חברתה הקרובה של שרי, זוגתו של רוי, עוד מהימים מהתיכון בצפון תל אביב שם גדלו כולם יחד. אחרי הנכדה של יענקלה עוקבים בעיקר אוהדי מכבי חיפה ירוקים, עובדה שממש לא הפריעה לה לשתף את החגיגות של חברה משכבר הימים למרות שמשחק במועדון היריב. תודו שהדור הצעיר משמש דוגמא לעוקבים שלהם ברשתות החברתיות שקודם כל חברות, גם לפני הכדורגל. המדור מוסר מזל טוב ומבקש שישמרו לו חתיכת עוגה.

עוד באותו נושא: נועה שחר, רוי רביבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי