"אי אפשר להשוות בין הפועל שלנו לחלשלושים האלה"

play
מפגש ותיקי הפועל תל אביב | יעקב נוי
מפגש ותיקי הפועל תל אביב 02:44

מפגש שחקני עבר של הפועל תל אביב ניפק, כצפוי, פנינים מפיו של שייע פייגנבוים: "צחצחתי באהבה נעליים לטיש וחודורוב". טיש: "הייתי חוזר בכיף לימים ההם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כדורגלן העבר של הפועל תל אביב משה סקל ארגן במוצ"ש מפגש נוסטלגי מרגש בחולון עם שחקני העבר של המועדון. סקל מארגן מפגשים עם חברים מהעבר מדי מספר שנים. סביב שולחנות עמוסי כיבוד מהנים נשמעו במשך מספר שעות סיפורים ומעשים מימי התהילה של האדומים מאצטדיון באסה ובלומפילד.

למפגש הגיעו בין השאר גיבורי הילדות הבלתי נשכחים של ילדי שנות ה-60 וה-70 – גדעון טיש, שייע פייגנבויים, שאר ישוב בן ברוך, מנחם רוזנשטרייך, קיקו רחמינוביץ', גדעון כהן, דני פוכס, רחביה רוזנבויים, ארנון שוטלנד, צמח ריכטר ואחרים. הסיפורים סביב טיש, שהוגדר ע"י החברים כגדול שחקני הפועל תל אביב, ועל השערים של המגן שייע פייגנבויים שהפך לחלוץ ומלך שערי הקבוצה בכל הזמנים זרמו כמים.

שייע פייגנבוים עם רחביה רוזנבוים
| יח"צ – חד פעמי, יעקב נוי

"השער שלי מ-35 מטר לרשת של חיים לוין ממכבי תל אביב בלתי נשכח", תיאר פייגנבוים, "מסרתי גם כדור שקבע 2:2 במכבייה בתל אביב. אהבתי את הפועל תל אביב. צחצחתי בכבוד את נעלי הכדורגל של חודורוב, רחביה וטיש. אני אפילו לא רוצה לעשות השוואה בין הפועל הגדולה שלנו לקבוצה החלשלושה שירדה ליגה".

ארנון שוטלנד הוסיף: "לראות את טיש עולה כשחקן למגרש – זו הייתה שיחת היום בבית הספר". טיש עצמו אמר: "הייתי חוזר בכיף לימי הכדורגל של שנות ה-50-60. נותרו הזיכרונות והזמן חולף לו".

גדעון טיש ושאר ישוב בן ברוך עם העיתונאי אשר גולדברג
| יח"צ – חד פעמי, יעקב נוי

רוזנבויים אמר: "התרגשות ענקית לפגוש את החבר'ה, השורות מתקצרות במהירות. היה כיף לפגוש הערב שחקנים כמו בן ברוך, שייע וטיש, איתם שיחקתי וגם אימנתי". קיקו רחמינוביץ': "מפגש שממלא את האנרגיות לשבועות הקרובים. היו ימים אחרים בהפועל תל אביב. פייגנבוים סבל במשחק האליפות נגד מכבי שעריים מזעזוע מח, אבל סירב לרדת מהמגרש. אין דברים כאלו היום, חבל".

שאבי בן ברוך: "ראיתי את החבר'ה, חשבתי שזה מפגש ואספה לפני משחק ליגה של הפועל תל אביב. רק בריאות ושנמשיך להיפגש". דני פוכס: "כל זיכרונות העבר התפרצו הערב, אי אפשר להאמין שהזמן שעבר הוא מעל 65 שנים". מנחם רוזנשטרייך: "שיחקתי לצידם של טיש ובן ברוך ובא לי לעשות זאת הערב פעם נוספת. אי אפשר לתאר מה המפגש הזה עשה לי".

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי