"קטן מדי"?: אנדריק בדרכו של פלה, וברזיל בטירוף

play
שחקני נבחרת ברזיל חוגגים עם אנדריק | GettyImages, Omar Vega
צפו: צמד ללוקאקו, בלגיה טיילה במשחק הכנה מול לוקסמבורג 02:10

אחרי שער הניצחון, היהלום מלגלג על המבקרים. בברזיל מהללים וגם המספרים מראים שהוא משתווה לאגדות, אבל המאמן מתעקש: אל תשוו אותו לאף אחד

(גודל טקסט)

ברזיל בטירוף, ובמדריד חוככים ידיים בהנאה: אנדריק ממשיך להטביע חותם בזק במדי הנבחרת, ומצית את הדמיון לפני הקופה אמריקה והמעבר לשורות ריאל לאחר מכן. היהלום בן ה-17 כבש הלילה (בין שבת לראשון) שער ניצחון דרמטי בניצחון 2:3 של הסלסאו על מקסיקו במשחק הכנה בטקסס, כשנגח לרשת בדקה ה-96, במהלך האחרון של המשחק, מבישול של חברו לעתיד בריאל מדריד, ויניסיוס.

כזה דבר לא ראיתם: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

אנדריק נבחר לאיש המשחק בברזיל וגם סחט מחמאות ששמורות לכוכבי על. "אנדריק לא מפסיק להראות את הקסם שיש לו ברגליים – או בראש", כתבו בברזיל. באתר "גלובו" קיבל אנדריק ציון 8, הגבוה ביותר מבין שחקני הנבחרת, למרות שנכנס רק לחצי השעה האחרונה בתור מחליף.

בברזיל אף ציינו את העובדות היבשות, והמרשימות: אחרי שלוש הופעות בלבד במדי הנבחרת הבוגרת, אנדריק כבר עומד על מאזן של שלושה שערים. לשם השוואה, השחקן היחיד שכבש בשלושה משחקים רצופים במדי נבחרת ברזיל לפני גיל 18, היה פלה – עד שהגיע אנדריק.

"חייבים להיות סבלניים איתו, ואסור להשוות אותו לאף אחד", התעקש מאמן ברזיל דוריבאל ג'וניור בסיום. "בואו נהיה זהירים איתו. הרבה דברים קורים בחייו בתקופה האחרונה, והוא פרץ מהר מאוד. נכון שהשער שהוא כבש חשוב מאוד לביטחון שלו, אבל אנחנו צריכים להבין שהוא זה שצריך לעבור את המסע בעצמו. הוא זקוק לסבלנות ולמרחב כדי להתפתח ברוגע".

אנדריק נראה מאושר בסיום, והתבדח עם הכתבים. "אומרים שאני קטן ונמוך מדי מכדי להיות חלוץ מרכזי יעיל, אבל לפעמים זה לא הגובה, אלא עניין של מיקום. אלוהים שם אותי במקום הנכון הערב, ואני מודה לו על כך".

עוד באותו נושא: אנדריק, נבחרת ברזיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי