אחרי פחות משנה של זוגיות: כוכב מכבי תל אביב החליט לכרוע ברך

play
גל אלביליה | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 2.6 21:24

אחרי עונה שהסתיימה עם זכייה באליפות, דור פרץ החליט לשלוף טבעת. ארוסתו גל התמוגגה: "השנה זכיתי להבין מהי אהבת אמת לכל החיים"

(גודל טקסט)

דור פרץ היה אחד מהברומטרים של מכבי תל אביב בעונת האליפות, אחרי שהפגין יכולת נפלאה על כר הדשא וכבש שער אחד בלתי נשכח בניצחון הדרמטי על בני סכנין. את 2024 הוא פתח בזוגיות עם גל אלביליה היפה, וכנראה שקשר הבין מהרגע הראשון שהיא האחת עבורו, כי אחרי פחות משנה של זוגיות הוא כרע ברך.

גל אלביליה, דור פרץ | מסך אינסטגרם

אחרי מנור סולומון ודנה וושצינה, המכביסט בן ה-29 החליט שגל היא האישה של חייו והציע לה להיות שלו לעולמים. אשת הכדורגלן שיתפה תמונה עם הטבעת המושקעת מתנשקת עם בעלה לעתיד וכתבה: "השנה זכיתי להבין מהי אהבת אמת לכל החיים". הפוסט זכה לאלפי לייקים ומאות תגובות מפרגנות מאלפי העוקבים ובעיקר מהחברים הטובים שכל כך התגרשו לגלות שהשניים מאורסים. 

דור פרץ, גל אלביה | מסך אינסטגרם

רגע לפני שזה קרה, הזוג הצעיר הגיע לחגוג בשבוע שעבר בחתונה של שיר ואושר דוידה אחרי חופשה רומנטית ופוטוגנית במיוחד ביוון, ואכן מדובר באהבה גדולה וחיבור עמוק. כזכור, בתמונה הזוגית הראשונה ששיתפה בת ה-27 בחשבון שלה כתבה: "2024, אמן ותהיה לנו שנה מלאה ברגעי שמחה, ניסים וטוב!".

מזל שהכדורגלן שלה סידר לה רגע של אושר שייזכר לכל החיים. שיהיה במזל.

גל אלביליה, דור פרץ | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: גל אלביליה, דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי