מירן בוזגלו רותחת: "אלו האנשים שגנבו לנו מהעסק"

מירן בוזגלו | אינסטגרם

בני הזוג רותחים לאחר גניבה מבית העסק: "פעם ראשונה הבלגנו והעברנו, אבל פעם שנייה זה באמת יותר מדי"

(גודל טקסט)

"אולי תעזרו לי לזהות מי גנב לאור יום את המדחס של המזגן אצלי במתחם הפוטגול בראשון לציון". כך כתב מאור בוזגלו אתמול (ראשון) בפני 512 אלף העוקבים שלו באינסטגרם, על גבי סרטון בו מצולמים שלושה גברים בוגרים יוצאים עם המדחס מהעסק שלו. ביחד עם החצי השני שלו, אשתו מירן בוזגלו, לזוג יש קהילה ענקית של למעלה ממיליון איש העוקבים אחרי כל צעד שלהם.

גם אשת הכדורגלן לשעבר, שהיום מנצלת את הפלטפורמה בעיקר כדי לקדם את תוכנית הבריאות שלה לאורח חיים בריא ואימוני יוגה אונליין, לא יכלה לשתוק יותר והחליטה לפרסם אצלה את הגנבים. "פעם ראשונה הבלגנו והעברנו, אבל פעם שנייה זה באמת יותר מדי", כתבה מירן והבהירה כי מדובר בפעם השנייה שנגנב המדחס ששווה אלפי שקלים ע"י אותם הגנבים בדיוק. 

מירן הצטרפה לבעלה בקריאה לנסות לעזור לזהות את הפושעים והוסיפה: "אלו האנשים שגנבו לנו מהעסק '"'פוטגול'"' את המדחס של המזגן. הגיעו ב-5 בבוקר עם כלים והוציאו את המדחס בעזות מצח ובאומץ. זה כל כך מכעיס וחייבים לתפוס אותם כדי שלא ימשיכו לעשות את זה גם לאחרים". כיום, בעידן הרשתות החברתיות, שווה לגנבים/ פורצים לחשוב פעמיים לפני שהתמונה שלהם תתפרסם בכל המדינה. בטח אם הם גונבים מהזוג הכי מפורסם שנולד בכדורגל הישראלי. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי