העונה החמה: אשתו של שחקן מכבי תל אביב שומטת לסתות

שרית אלבז ביטון | אינסטגרם

בזמן שקשר מכבי תל אביב בפולין, שרית אלבז ביטון מככבת ברשתות וגורפת מחמאות. יש לכך סיבה טובה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החלה אתמול (שני) את מחנה האימונים שלה בפולין עם המאמן החדש ז'ארקו לאזטיץ', לאחר שהחתימה מחדש את ערן זהבי. יחד עם מלך השערים של הליגה, המריאו חבריו, שרק לפני חודש וקצת הניפו יחד צלחת אליפות וכבר מעלים הילוך כדי לנסות ולשחזר את ההצלחה של העונה שעברה. דן ביטון היה אחד השחקנים הבולטים של הצהובים וזכה לקרדיט רב מרובי קין, ובזמן שהוא מפגין יכולות מעבר לים, אשתו שרפה את הרשת.

שרית אלבז ביטון, החצי השני של הקשר שסגר את עונתו הרביעית בקבוצה, שיתפה את אלפי העוקבים באינסטגרם בתמונה שלה מחופשת הקיץ בדובאי עם ביקיני בבריכה בעודה מציגה גזרה מושלמת. נשות הכדורגלנים דוגמת רוני אדרי כהן, שלי נחמיאס, זוהר הרוש, ג'ניר סבוריט, אליאן יחזקאל ויעל קלטינס מיהרו לפרגן לה "מלכת היופי", "שרית את מושלמת, יש לך יופי מחרפן" ועוד עשרות תגובות. 

xxx |

"היפה בנשים" כזכור, היא לא רק יפה, אלא גם מוכשרת בעלת "ידי זהב". החצי השני של ביטון קוסמטיקאית המתמחה בטיפולי פנים ובניית ציפורניים. כשהיא לא עובדת או תומכת בכדורגלן שלה, היא לא שוכחת להרים גם לחברות הטובות מעולם הכדורגל. אחת מחברותיה הקרובות של שרית היא ירין חסון, זוגתו של איילון אלמוג שאתמול הופיעה בפרק הבכורה של העונה החדשה של "המירוץ למיליון" יחד עם אמא שלה, חסידה. שרית שיתפה בסטורי שלה תמונה של הזוג הוורוד תחת הכותרת "אין כאלה בעולם". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי