פודן "מרחם" על סאות'גייט: שחקני אנגליה, קחו אחריות

play
צ'אנס אחרון לשנות כיוון. סאות'גייט ופודן | GettyImages, James Gill - Danehouse
צפו: בלינגהאם הושיע במספרת, קיין הפך בהארכה ואנגליה הדיחה את סלובקיה 05:02

חלוץ נבחרת אנגליה טוען שהשחקנים "צריכים לקחת חלק מהאשמה" על היכולת המאכזבת ביורו, מזהה את הלחץ על המאמן וטוען לקראת שוויץ: השילוב עם ג'וד עובד (שבת, 19:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

חלוץ נבחרת אנגליה פיל פודן יודע שהשחקנים "צריכים לקחת חלק מהאשמה" על היכולת הלא משכנעת ביורו 2024 ושהוא "מרחם" על המאמן גארת' סאות'גייט שסופג את כל הביקורת ונמצא תחת לחץ עצום.

אנגליה הגיעה לשלב הנוקאאוט של הטורניר כשסיימה בראש הבית, וניצחה את סלובקיה לאחר הארכה ודרמה גדולה בדרך לרבע הגמר ממול שוויץ. עם זאת, באנגליה מבקרים ללא הרף את היכולת, ותובים בנוגע למערך, הטקטיקה ובחירת השחקנים להרכב.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

פיל פודן שחקן נבחרת אנגליה
ציפו מהם ליותר, אבל יש עוד אפשרות למהפך. פודן, סאות'גייט ואנגליה | רויטרס

"השחקנים צריכים לקחת חלק מהאשמה", אמר פודן, "חייבים להיות מנהיגים כדי להתאחד ולמצוא פתרון למה זה לא עובד. יש גבול למה שהמאמן יכול לעשות. הוא מציב אותך במערך ואומר לך איך ללחוץ. אם זה לא עובד, אתה צריך לפתור את זה".

כשנשאל על הלחץ על סאות'גייט במהלך הטורניר לקראת רבע הגמר בשבת מול שוויץ (19:00, ספורט1), הוסיף שחקן מנצ'סטר סיטי: "אני מרחם על גארת'.באימון, הוא אמר לנו ללחוץ ולהיות גבוה על המגרש ואני מרגיש שלפעמים זה צריך לבוא מהשחקנים. אנחנו צריכים להיות מנהיגים. במשחקים היינו יכולים להתאגד קצת יותר ולמצוא פתרון".

פודן הוא שחקן העונה בפרמיירליג והוליך את סיטי לאליפות. עם זאת, הוא עדיין לא כבש ביורו 2024 והתקשה לשחזר בטורניר את היכולת שלו מהליגה. הוא מודע לאכזבה ממנו. "לא הייתי השחקן הכי טוב בפרמיירליג בשביל להגיע לכאן ולא להראות את זה", אמר השחקן בן ה-24, "אבל בכל משחק אני עושה צעדים קטנים קדימה".

פודן גם דחה את הדעה שכאשר הוא נכנס פנימה מאגף שמאל הוא תופס עמדה דומה מדי לקשר ג'וד בלינגהאם ולכן הם לא יכולים לשחק יחד. "אני לא מסכים עם זה, אני מרגיש שאנחנו עובדים טוב ביחד", אמר.

"זה בגלל הצורה שבה המשחקים התנהלו והדרך שבה כדורגל עובד, אבל אני מרגיש שבמשחק האחרון עשינו את זה ממש טוב, מבחינת שמירה על הכדור והנעת הכדור. זה יכול להתחבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי