בגלל הדמעות של רונאלדו? המהפך של ג'ורג'ינה רודריגס

ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

החצי השני של הסופרסטאר הפורטוגלי עשתה מהפך בלוק - והתגובות היו מעורבות

(גודל טקסט)

כל מה שכריסטיאנו רונאלדו רוצה הוא לנצח את נבחרת צרפת מחר (שישי) במשחק רבע הגמר הרותח בפעם האחרונה שלו על הבמה המרכזית של הכדורגל העולמי. הדמעות שלו בהחמצת הפנדל מול סלובניה כבר הספיקו להתייבש, וכולנו סקרנים עד כדי כך שלא יכולים לחכות למפגש. עד אז, ג'ורג'ינה רודריגס, החצי השני של הפורטוגלי, החליטה לתפוס את תשומת הלב עם לוק חדש ומפתיע. 

אחד הדברים שהכי מזוהים עם ג'ורג'ינה, מלבד הגזרה הסקסית והאהבה למותגים ויהלומים, הוא השיער שלה. מ-2016, אז הדוגמנית וכוכב הכדורגל נפגשו לראשונה, בת ה-30 שמרה על שיער ארוך בצבע פחם והתפארה בכך שהוא "100 אחוז טבעי" והיא איננה משתמשת בצבעים או תוספות. כל זה היה נכון עד לאתמול (רביעי) אז החליטה שהגיע הזמן למייקאובר. אשת הכדורגלן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם תספורת חדשה מדורגת וגווני שמש שהבהירו את שיערה והקנו לה מראה אחר לחלוטין. 

"עשית שינוי כדי להלהיט את כריסטיאנו הא?", כתבו לה העוקבים שהתמוגגו מהלוק החדש אותו הציגה כחלק מסדרת תמונות עם בן הזוג שלה והראתה שכל המשפחה תומכת בו בגרמניה. אז ג'ורג'ינה הפכה לשטנית, לדעתם של מיליונים זה כדי לשמח את הכדורגלן שלה שסיפר בעבר שהוא "אוהב בלונדיניות". ליציע בשבת היא תגיע עם הלוק החדש וגם עם טייטל מרשים. אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם חצתה את רף 60 מיליון העוקבים. הכי נעקבת בעולם, חולמת לחתום את היורו השישי של בן הזוג שלה עם דמעות של שמחה. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי