לא תאמינו איך נראתה חברה של ניימאר לפני הניתוחים

ברונה ביאנקרדי | אינסטגרם

עמוד האינסטגרם "תמונות של בלוגרים" שיתף סדרת תמונות של ברונה ביאנקרדי בגיל 20 לעומת היום, כשהיא בת 30. ניכר כי היא עברה מספר "שיפוצים", אך גם המדור הופתע לגלות עד כמה

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה נפלה על ארץ הסמבה לאחר ההדחה של ברזיל אמש (שבת) מהקופה אמריקה. אחד הכוכבים הכי גדולים של הנבחרת, שפעם נוספת נשאר מחוץ לסגל בעקבות פציעה, הוא ניימאר, שדואג שלא יהיה משעמם גם מחוץ למגרשים. כמו תמיד, החלוץ מככב בכותרות אחרי שנצפה בנשיקה סוערת עם ברונה ביאנקרדי, אם בתו ובת הזוג שלו לסירוגין בשלוש השנים האחרונות.

אחרי שילדה הם נפרדו, ועכשיו התקשורת בברזיל הכריזה על קאמבק נוסף של הזוג הצעיר. בחשבונות האינסטגרם מול מיליוני העוקבים השניים מתעדים את מערכת היחסים שלהם שתמיד נשארת חברית גם כשהם לא יחד. ניימאר וברונה נפגשים ומגדלים במשותף את התינוקת הקטנה. מהיום ששמה של ביאנקרדי נקשר עם ניימאר היא הפכה לכוכבת רשת ודוגמנית מבוקשת, וכבר למעלה מעשרה מיליון איש עוקבים אחריה באינסטגרם והבוקר (ראשון) נדהמו מפוסט שהפך ויראלי ברשתות החברתיות. 

עמוד האינסטגרם "תמונות של בלוגרים" שיתף סדרת תמונות של ברונה בגיל 20 לעומת היום, כשהיא בת 30. ניכר כי היא עברה מספר "שיפוצים", אך גם המדור הופתע לגלות עד כמה. "ברונה עברה ניתוח אף, הגדילה את השפתיים, חידדה את קו הלסת ועשתה הגדלת חזה", כתב אחד העוקבים והתמונות מיד גרמו לסערה בקרב המעריצים. "היא תמיד הייתה יפה, אבל ניכר שהיא עשתה ניתוחים כדי להידמות לברונה מרקוזין", הייתה אחת הדעות בין המגיבים. 

מרקוזין, למקרה ששכחתם, היא האקסית המיתולוגית של כוכב הכדורגל, איתה יצא במשך קרוב לשש שנים וכמעט עמדו יחד תחת חופה וקידושין. בתמונות ניתן לראות בבירור את כל השינויים אותם עברה ביאנקרדי במהלך העשור האחרון ואנחנו במדור לגמרי מפרגנים. אז מה דעתכם? אהבתם יותר את ברונה של פעם או של היום? העיקר שניימאר מבסוט… 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי