הקלע אחמד היל חתם לעונה בהפועל גליל עליון

play
אחמד היל במדי ברוקלין נטס בליגת הקיץ | אתר רשמי, Ethan Miller
אחמד היל במדי ברוקלין נטס בליגת הקיץ

הסקורר (29, 1.96) שהצטיין בליגה הקנדית הפך לזר הראשון של הקבוצה. עוזרי המאמן אבישי גורדון ועודד הנדלר ימשיכו

(גודל טקסט)

הפועל גליל עליון החתימה לעונה אחת את הקלע אחמד היל. היל (29, 1.96), הזר הראשון שמצטרף לקבוצה בקיץ הזה, רשם במדי מארוסי היוונית ממוצעים של 12.1 ו-38.3% לשלוש בעונה האחרונה, אשר בסיומה המשיך לקדנציה שנייה בשורות מונטריאול אליאנס הקנדית. למעשה, הגארד שעבר גם בפולין ובגרמניה חתם בקבוצות קנדיות בתום כל אחת משלוש העונות האחרונות.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו כאן להורדה

היל חובר לתומר אסייג, לוקאס גולדנברג ושחר עמיר שחתמו בגליל עליון לעונה הקרובה, וכן לליאור קררה שהאריך את חוזהו ומונה לקפטן.

במדי מונטריאול הוא קלע 18.4 נקודות למשחק ב-11 משחקים בחודשיים האחרונים, והוא מדורג ראשון ברשימת קלעי המועדון בכל הזמנים. בסך הכל הוא נבחר פעמיים לחמישייה השנייה של העונה בליגה הקנדית. לפני תחילת הקריירה המקצוענית, היל שיחק ארבע עונות במכללת וירג'יניה טק, כאשר בתווך הוא פספס עונה שלמה בגלל פציעה בברך שממנה התאושש.

בתוך כך, גליל עליון הודיעה היום (שני) גם על הארכת החוזים של עוזרי המאמן שלה, אבישי גורדון ועודד הנדלר. "גאה להיות חלק מהמועדון שעבורי הוא בית מכל בחינה אפשרית, ובמיוחד בצל המלחמה. אני רואה חשיבות בהמשכיות שלי במועדון וגאה לתרום את חלקי לקבוצה ולמועדון כולו, אשר מהווה קרן אור לחבל ארץ שלצערי ננטש. אנחנו גליל ובית לא עוזבים. אני קורא לקהל להיות השחקן השישי שלנו גם בעונה הקרובה. יאללה גליל", מסר גורדון, ששימש כעוזר לברק פלג בקבוצה גם בעונה הקודמת וימשיך כעת כחלק מהצוות של גוני יזרעאלי שמונה הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי