זוגתו של כוכב מכבי תל אביב מעלה את הטמפרטורות

גל אלביליה | אינסטגרם

בזמן שהצהובים בלוז צפוף במחנה אימונים בפולין, הנשים שלהם מנצלות את הקיץ עד תום. תשאלו את גל אלביליה, ארוסתו היפה של דור פרץ, שמעלה את הטמפרטורות ביעדים שונים על הפלאנטה עם איך שהיא נראית

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב מתרגלים למאמנם החדש ז'ארקו לאזטיץ' ומחממים מנועים לקראת עונת 24/25, אליה יגיעו עם צלחת אליפות נוצצת בארון הגביעים. בזמן שהצהובים בלוז צפוף במחנה אימונים בפולין, הנשים שלהם מנצלות את הקיץ עד תום. תשאלו את גל אלביליה, ארוסתו היפה של דור פרץ, שמעלה את הטמפרטורות ביעדים שונים על הפלאנטה עם איך שהיא נראית. 

תוך שהיא מתכננת את החתונה שלהם, גל ניצלה את הזמן לנפוש עם חברות ברודוס והזכירה לנו כמה היא יפה. בביקיני עם קפה קר ולפטופ, אשת הכדורגלן שילבה בין חופש לעבודה באחד הלוקיישנים השווים ביוון. גל חובבת טיולים מושבעת סביב העולם, הספיקה בקיץ הזה לבקר בעיר האהובה עליה ביותר עם הארוס הטרי שלה, כשניצלו 48 שעות של כיף בפריז. לפני כן הם ביקרו בסן טרופז, ועוד קודם לכן נפשו בפורטופינו, איטליה.

אז אם אתם זקוקים להמלצות ביעדים רומנטיים באירופה – גל היא האחת שאחריה שווה לכם לעקוב באינסטגרם. כזכור, לפני פחות מחודש הקשר ההתקפי כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים והיא שיתפה את הרגע המרגש קבל עם ואינסטגרם תחת הכותרת: "השנה זכיתי להבין מהי אהבת אמת לכל החיים". ועם הגנים המשותפים של גל ודור – צפו לדור המשך משובח במיוחד. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי