תודה לאברמוב: אשת הכדורגלן שתשרוף את טדי

רוני בן שושן | אינסטגרם

גיל כהן מגיע לבית"ר ירושלים. הכירו את הארוסה הלוהטת

(גודל טקסט)

ברק יצחקי, ברק אברמוב ואלמוג כהן עובדים במרץ כדי לחזק את בית"ר ירושלים. אתמול (שני) הודיע המועדון מהבירה על חיזוק משמעותי, כאשר הכישרון גיל כהן (23) חתם בקבוצה לשלוש עונות. לצידו חתם גם אורי דהן, וכעת אחרי שגייסו שני בלמים ישראלים, בבית"ר יחפשו להחתים בלם זר נוסף. בינתיים, המדור יערוך לכם היכרות עם אשת הכדורגל החדשה שהולכת להרעיד את טדי בעונת 2024/25.

כבר שנים שהיא לצידו ובקיץ האחרון כהן כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים, כעת, רוני בן שושן תגיע ליעד הבא בקריירה של הכדורגלן שלה בסטטוס חדש – מאורסת. בת ה-22 לא הסתירה את ההתרגשות במעבר של כהן למועדון בסדר גודל של בית"ר וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אהבה שלי, היום אתה יוצא לפרק חדש בחיים ואין מתרגשת ומאושרת יותר ממני שאתה מגשים את עצמך. עבודה קשה משתלמת ואני בטוחה שזאת רק ההתחלה. אני איתך לכל מקום שתלך". 

ההגעה לירושלים היא צעד מקצועי נפלא עבור מי ששימש בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל (עד גיל 21) שהגיעה להישגים אדירים. הבלם ורוני שלו, חברים קרובים של ירדן שועה וזוגתו אור זוארץ, מה שיהווה נחיתה רכה עבורם במועדון החדש. לשועה נותרו שישה ימים להביא הצעה מקבוצה שתשלם 1.25 מיליון יורו על הכרטיס שלו מה שלא נראה כרגע באופק ומסתמן שיישאר לשחק עם חברו הטוב. תתכוננו לעונה לוהטת במיוחד מהיציע, משם יעודדו החברות הטובות. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי