"בוז לקוקורייה כי טיילור לא נתן פנדל לגרמניה? זה מביך"

play
מארק קוקורייה שחקן נבחרת ספרד | רויטרס
צפו בשערים: נבחרת ספרד עלתה ל-1:2 על ספרד בחצי גמר היורו 03:03

הקהל במינכן הגיב בבוז צורם לכל נגיעה של המגן הספרדי, זכר לנגיעת היד והפנדל שלא נשרק ברבע הגמר. הפרשן הבכיר לא התחבר, עיתונאי נוסף: "זה כאילו אשרוק לחמאה המומסת שלי כשהמקרר לא יקרר"

(גודל טקסט)

מה הסיבה לבוז הצורם שסופג מארק קוקורייה בכל נגיעה בכדור? השאלה הזו נשאלה בדקות הפתיחה של חצי גמר יורו 2024 הערב (שלישי) במינכן, כאשר מגן נבחרת ספרד סומן מהרגע הראשון, ולאו דווקא על ידי הקהל של היריבה צרפת. מדובר באוהדים גרמנים שלא שכחו את נגיעת היד של קוקורייה בהארכה ברבע הגמר ואת העובדה שלא נשרק על כך פנדל לזכות המארחת, שכזכור ספגה את ה-2:1 בדקה ה-119 והודחה מהטורניר.

יאן אוגה פיורטופט, כדורגלן העבר הנורבגי שמשמש כפרשן בכיר בגרמניה, הגיב: "הגרמנים באצטדיון שורקים בוז לקוקורייה כי טיילור לא נתן פנדל לגרמניה… מביך".

העיתונאי פטריק שטראסר: "הבוז הזה טיפשי בערך כמו שאני אשרוק לחמאה המומסת שלי כשהמקרר יחליט להפסיק לקרר".

גם העיתונאי טוביאס אשר הצטרף: "צריך להגיד את זה בצורה ברורה – האנשים ששורקים לקוקורייה צריכים ללמוד להפסיד".

עיתונאי נוסף, מארק שוויצקי, צייץ: "יכול להיות שלא אשאר לראות את שריקת הסיום כי אני כל כך נבוך. זה מביך להפליא ששורקים בוז לקוקורייה בכל נגיעה. להוציא כמה מאות יורו כדי להעביר את ערב הכדורגל שלך באליפות אירופה ככה… מטורף".

קוקורייה בן ה-25, שחקנה של צ'לסי, הוא אחד המצטיינים של ספרד בטורניר. פרט למשחק השלישי בשלב הבתים מול אלבניה, הוא פתח בכל המשחקים.

עוד באותו נושא: יורו 2024, מארק קוקורייה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי