אשת הכדורגלן הלוהטת בליגה שורפת את הדרום

עמית חסון-כהן | אינסטגרם

בזמן שהבעל שלה, ירדן כהן, נמצא בבולגריה במסגרת מחנה האימונים של מכבי פתח תקווה, עמית חסון-כהן מנצלת כל רגע של קיץ ושמש וירדה לאילת עם משפחתה וקאי, בנם התינוק

(גודל טקסט)

לא פעם מאות אלפי העוקבים שלה הכתירו אותה כ"אשת הכדורגלן הלוהטת בליגת העל", והפעם, עמית חסון-כהן הותירה חותם גם בעיר הדרומית במדינה. בזמן שהבעל שלה ירדן כהן נמצא בבולגריה במסגרת מחנה האימונים של מכבי פתח תקווה, עמית מנצלת כל רגע של קיץ ושמש וירדה לאילת עם משפחתה וקאי, בנם התינוק.

כשהיא נופשת ועובדת על השיזוף, אשת הכדורגלן נתנה טעימה ל-113 אלף העוקבים שלה כששיתפה סדרת תמונות מבית המלון 'הרודס' בביקיני ירוק שהבעיר את אינסטגרם. בהתאם לעומס החום שבא עלינו לטובה, כך גם עמית מעלה את הטמפרטורות וזוכה לפירגונים מהעוקבים שלה שבטוחים "שאין מושלמת" ממנה. החצי השני שלה, מתגעגע כפי שכתב לה, אבל מתנחם במשחקי היורו בהם צופה עם חבריו כל הדרך עד לגמר הגדול.

יום אחרי הגמר, יפגוש קפטן המלאבסים עם קבוצתו את מכבי תל אביב במסגרת משחק אלוף האלופים המפגיש בין האלופה למחזיקת הגביע. החופשה הזוגית של השניים נשארה לא יותר מזיכרון מתוק, גם שם זכינו לתמונות לוהטות במיוחד מבית היוצר של עמית. הכדורגלן וכוכבת הרשת התפנקו  בריזורטים מפוארים ברודוס ונהנו ממסיבות חוף תוססות כשהיופי הישראלי של עמית, המיס גם את לבבות הקפריסאים והאירופאים שמטיילים באזור.

כזכור, בראיון לתוכנית 'מחוץ לקווים' של וואלה פלוס, סיפרה עמית שבעלה הכדורגלן מפרגן לה על התמונות בביקיני בחשבון האינסטגרם שלה, לא פחות ממה שהיא מפרגנת לו ושהיא מקבלת לא מעט תגובות מאוהדים: "אני מקבלת הרבה תגובות בעיקר על כתבות ועל התמונות שפתאום יכולים לזרוק הערות וכאלה. יש הרבה תגובות רעות גם, לא שאני מתייחסת לזה, זה אף פעם לא עניין אותי אבל כל פעם שאני מעלה תמונה בביקיני תמיד יש לאנשים מה להגיד או על מה להרים גבה וזה בסדר".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי