פלהיניה חתם בבאיירן מינכן, צ'לסי שוב קונה, ארסנל מתמהמהת

הפורטוגלי חתם במינכן עד 2028: "חלום שהתגשם". גיראסי וגרינווד מחכים, גם ארטטה להנהלת ארסנל. אימובילה בדרך לטורקיה, יונייטד הכריזה על ואן ניסטלרוי

(גודל טקסט)

העברות

*באיירן מינכן הודיעה על החתמתו של ז'ואאו פלהיניה: "הגשמתי חלום, אחד הימים המאושרים בחיי". פולהאם קיבלה על הקשר 50 מיליון יורו, פלוס בונוסים. הפורטוגלי חתם עד 2028.

*סביליה החתימה את ג'רארד פרננדס ("פקה"), קשר קטלוני בן 21, שהגיע מראסינג סנטאנדר תמורת 4 מיליון יורו.

* איינטרכט פרנקפורט רכשה ב-1.4 מיליון יורו את אוסקר הוילונד, הקשר בן ה-19 של קופנהאגן ואחיו של רסמוס ממנצ'סטר יונייטד. הדני הצעיר חתם על חוזה לחמש שנים.

* ויאדוליד, שחזרה ללה ליגה אחרי עונה אחת, צירפה בהשאלה מוולנסיה את הבלם השוויצרי-טורקי אראי ג'ומרט (26).

* פאוק סלוניקי רכשה ב-400 אלף יורו מדינמו קייב את המגן הפולני תומאש קדזיורה (30).

* טוטנהאם שלחה את הבלם ג'אפט טנגנגה (25) לעונת השאלה במילוול מליגת המשנה.

* כצפוי: מנצ'סטר יונייטד בישרה על הגעתו של כוכב העבר רוד ואן ניסטלרוי כאחד מאנשי הצוות של המאמן אריק טן האח.

* ג'ירונה השלימה את רכישתו של דוני ואן דה בייק ממנצ'סטר יונייטד תמורת חצי מיליון יורו. הקשר ההולנדי חתם בשורות הקבוצה הספרדית עד 2028.

ז'ואאו פאליניה מוצג בקבוצתו החדשה באיירן מינכן
ז'ואאו פאליניה מוצג בקבוצתו החדשה באיירן מינכן | צילום מסך, באיירן מינכן

שמועות

* רנאטו וייגה עבר בדיקות רפואיות בצ'לסי, שתשלם לבאזל 14 מיליון יורו על הקשר האחורי הפורטוגלי בן ה-20.

* מי תזכה בדני אולמו? בגלל ההעפלה של ספרד לגמר היורו, התוקף על סעיף השחרור שלו (60 מיליון יורו) הוארך עד ה-20 ביולי, והקבוצות באנגליה מתכננות לעשות מהלך בימים הקרובים, כך מדווח ב"סקיי".

* "אתלטיק" טוענים שמאמן ארסנל מיקל ארטטה יידרש לספק להנהלה הסברים ולהסביר למה נחוץ להחתים את ריקרדו קאליפיורי, הבלם האיטלקי המבוקש, כשלקבוצה כבר יש בלמים כמו גבריאל וסאליבה ש"נחשבים לשניים מהטובים בעולם", על פי הדיווח.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה כי התגלתה בעיה במהלך הבדיקות הרפואיות של סרו גיראסי וכרגע עסקת רכישתו משטוטגרט מעוכבת עד לביצוע בדיקות נוספות. סגנית אלופת אירופה אמורה לשלם כ-17 מיליון יורו על החלוץ הגינאי בן ה-28.

* מארסיי כבר חשבה שמייסון גרינווד מתקרב אליה, אבל ראש העיר הכריז כי הוא לא רוצה שהמועדון יחתים "מישהו שהכה את אשתו" והרכישה נותרה על בלימה. ליון נכנסה לתמונה ועשויה לקנות את כרטיסו ממנצ'סטר יונייטד.

* צ'ירו אימובילה סיכם לשנתיים בבשיקטאש, שכעת מנסה להשלים את העסקה מול לאציו וצפויה לרכוש את החלוץ האיטלקי הוותיק שייפרד מהביאנקוצ'לסטי אחרי שמונה שנים.

* בצרפת מדווחים כי הקשר הניגרי ווילפרד אנדידי צפוי להישאר בלסטר סיטי ולהאריך את חוזהו עד 2027.

* ראן הגיעה לסיכום עם הקשר הדני אלברט גרונבק (23) וצפויה לשלם לקבוצתו הנורבגית בודו גלימט כ-15 מיליון יורו. גרונבק אמור להגיע לבדיקות רפואיות בימים הקרובים ולחתום לחמש שנים.

עוד באותו נושא: מייסון גרינווד, סרו גיראסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי