בני יהודה צירפה קשר אלבני, מיקו ממן חתם במכבי יפו

play
| אתר רשמי, בני יהודה
מחוץ לקווים, 15.7 15:40

אריסילדו סמאצ'י חתם אצל הזהובים אחרי ששיחק בליגה האלבנית. אביב לין הושאל להפועל רעננה, מגן שמאלי חדש בראשון לציון

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה שנחשבת לאחת הפייבוריטיות הגדולות להעפיל מהליגה הלאומית לליגת העל, ממשיכה במסע החיזוק. הבוקר (שני) הודיעו הזהובים על החתמתו של הקשר האלבני אריסילדו סמאצ'י, שחוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה-26.

סמאצ'י שיחק לאורך הקריירה בכמה קבוצות באלבניה, האחרונה ביניהן דינמו טיראנה. הוא בישראל כבר בסוף השבוע ואמר היום: "שמח להתחיל אתגר חדש במקום חדש. שמעתי המון דברים טובים על הקבוצה, אני מודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון, תחושת הביטחון והבחירה בי".

גם מכבי יפו התחדשה היום אחרי שהחתימה את החלוץ מיקו ממן לעונה אחת. ממן בן ה-29 שיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם והני יהודה ונחשב לאחד החלוצים הבכירים בליגת המשנה בשנים האחרונות. הוא שיחק בין היתר גם בהפועל רמת גן, הפועל קטמון והפועל ראשון לציון. אחרי החתימה אמר: "אני שמח להצטרף למועדון כמו מכבי יפו. רוצה להודות להנהלה ולמאמן אורי דוד על האמון. אני מחכה בקוצר רוח לשחק מול אחד הקהלים הטובים בליגה. היידה יפו!".

אריסילדו סמאצ'י, בני יהודה
| אתר רשמי, בני יהודה

* הפועל רעננה שעלתה בחזרה לליגה הלאומית אחרי עונה בליגה א', צירפה את הבלם אביב לין בהשאלה מהפועל חדרה. לין בן ה-23 רשם בעונה שעברה 13 הופעות בליגת העל.

* הפועל ראשון לציון החתימה את המגן השמאלי ליעד לוי (21), שמיועד לשמש גיבוי לתומר מכלוף. הוא שיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם והיום אמר: "אני מודה לצוות המקצועי וההנהלה על האמון בי. מחכה להחזיר על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי