בדרך לטרייד מעניין? "גולדן סטייט רוצה את לאורי מרקאנן"

play
לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז | רויטרס
לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז

בארה"ב מדווחים: הווריירס רוצים את הסנטר של יוטה, שדורשת עבורו את מודי וקומינגה. ווסטברוק בדרך החוצה מהקליפרס, ברנדון אינגרם "תקוע"

(גודל טקסט)
לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז
בדרך הבטוחה לאולסטאר. מרקאנן | אימג'בנק GettyImages, Carmen Mandato

טרייד חדש ומסקרן נרקם ב-NBA? על פי דיווח ב"אתלטיק", גולדן סטייט רוצה לצרף את הכוכב הפיני של יוטה, לאורי מרקאנן, ומוכנה בשבילו להעביר לג'אז את מוזס מודי, מספר בחירות סיבוב ראשון בדראפט ועוד שחקנים משניים נוספים. מנגד, יוטה דורשת בשביל שחקן כמו מרקאנן גם את מודי וגם את ג'ונתן קומינגה וברנדין פודז'מסקי – שניים מהשחקנים הצעירים והמבטיחים של הווריירס.

* דיווח נוסף: ברנדון אינגרם נותר תקוע. הוא נכנס לשנה האחרונה שלו בחוזה שלו בניו אורלינס ורוצה לחדש אותו, אבל תמורת יותר כסף ממה שמציעים לו הפליקנס. עם זאת, על פי שאמס שארניה, "הבעיה הגדולה שלו היא שאחרי שרוב הקבוצות כבר ביצעו את המהלכים שלהן, ואינגרם נותר כמעט ללא יעדים פוטנציאליים וללא שוק אמיתי".

* ראסל ווסטברוק עומד לעזוב את לוס אנג'לס קליפרס אם הקבוצה לא תמצא עליו טרייד. "הקליפרס וראסל ווסטברוק מתכננים להיפרד בעונה זו, והמועדון ממשיך לדון בעסקאות עבור ה-MVP לשעבר של ה-NBA", כך על פי מקורות בקבוצה ובליגה. דנבר נאגטס המועמדת המובילה להחתים את ווסטברוק אם הוא יהפוך לשחקן חופשי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי