קומאן: הבעיה בברצלונה היא ההנהלה, הפציעה של דה יונג רצינית

play
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה | GettyImages, Soccrates Images
אחרי פיגור במחצית: הולנד ניצחה 1:2 את טורקיה 03:53

מאמן בארסה לשעבר טוען שבגלל לאפורטה - צ'אבי, מסי והוא עזבו: "צריך לכבד את אגדות המועדון". על דה יונג: בארסה ביקשה שישחק פצוע, ועשתה לו נזק

(גודל טקסט)

רונלד קומאן ביקר בברצלונה ונשאל על המועדון, ולטענתו, הבעיה מתחילה בהנהלה. כאשר נשאל על החתמתו האפשרית של ניקו וויליאמס בבארסה, קומאן הדגיש כי "אני מבין את העניין כי הוא שחקן גדול", אך מבחינתו הבעיה היא היחס של ההנהלה לאגדות, והוא ביניהן.

"בשנים האחרונות, אני חושב שהבעיה של בארסה הייתה שמסי בחוץ, אני בחוץ, צ'אבי בחוץ… אז אני חושב שהדבר הכי נכון זה לכבד את האנשים, את האגדות של המועדון. זה הרבה יותר חשוב מאשר להילחם על שחקן מסוים. ברצלונה צריכה להיות בפסגה ובשנים האחרונות בארסה לא שם כדי להתחרות, ואני חושב שזה לא טוב". קומאן טוען ש"אני חולם לחזור למועדון הזה, לא כמאמן, אלא לעזור בניהול כדורגל, אבל עם נשיא אחר".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה
"אני יודע שלבארסה יש הרבה צעירים כמו לאמין, פדרי או גאבי, אבל היא צריכה שחקנים כמו אמבפה". קומאן | רויטרס
ליאונל מסי עם צ'אבי לפני משחק של ברצלונה ב-2018
ליאונל מסי עם צ'אבי לפני משחק של ברצלונה ב-2018 | אימג'בנק GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

קומאן החמיא למאמן החדש האנזי פליק, רואה בו אדם נהדר ומאמן מצוין, ושלח מסר ללאפורטה: "אני מקווה שסוף סוף תהיה לו סבלנות למאמן שלו".

קומאן גם טוען כי "בהרבה דברים ריאל מדריד עדיפה על בארסה", לאחר שהבלאנקוס הצליחו להחתים את קיליאן אמבפה הקיץ. "אני יודע שלבארסה יש הרבה צעירים כמו לאמין, פדרי או גאבי, אבל היא צריכה שחקנים כמו אמבפה שעושה את ההבדל בכל דרך. אם אין לך סוג כזה של שחקנים או מישהו כמו מסי… לאמין בגילו מרשים אבל אנחנו צריכים לתת לו זמן ושקט. יש רק מסי אחד בעולם, אנחנו לא הולכים לראות עוד אחד בעתיד", אמר קומאן.

בנוסף, קומאן מזהיר מטיפול לא נכון בפרנקי דה יונג הפצוע. "כמובן שאני מדבר איתו, כי אנחנו מכירים היטב. הוא מודאג מהפציעה שלו. לפני היורו חשבנו שהוא לא יגיע למשחק הראשון אבל היו לנו תקוות שהוא יוכל לשחק בטורניר, אבל בסופו של דבר זה לא היה ככה. יש לו פציעה רצינית ואנחנו צריכים לחכות ולראות איך הכל ילך, אני מאחל לו בהצלחה ומקווה שהוא יחלים מהר, אבל הוא עדיין לא מוכן לשחק.

"אני יודע שהוא שיחק הרבה משחקים חשובים כשהוא עדיין לא כשיר ב-100%… הוא לא היה כשיר למשחק מול פריז אבל שיחק בכל זאת, אני מבין את זה כי זה היה משחק חשוב, אבל זה לא עשה לו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי