צרפת הפסידה על הבאזר, ניצחונות לקנדה ולסרביה

בהכנה האחרונה לטורניר הכדורסל האולימפי, המארחת נכנעה 83:82 לאוסטרליה ונוצחה משחק רביעי ברציפות למרות משחק טוב של וומבניאמה. ברוקס הוביל את הקנדים ל-93:103 על פורטו ריקו, יוקיץ' כיכב ב-100:109 על יפן

(גודל טקסט)

לא מעט נבחרות כדורסל שמועמדות לזכות במדליה קיימו הערב (ראשון) הכנה אחרונה למשחקים האולימפיים בפריז. קנדה עשתה זאת עם ניצחון על פורטו ריקו, בעוד שסרביה הביסה את יפן ומאוחר יותר הפסידה צרפת לאוסטרליה.

קנדה – פורטו ריקו 93:103

הנבחרת שסיימה אשתקד שלישית בגביע העולם השיגה את ניצחונה השני משלושה משחקי הכנה, לאחר שהפסידה לארצות הברית וגברה על צרפת. קנדה נקלעה לפיגור שיא של 7 נקודות ברבע השני, אבל מההפסקה היא חזרה עם ריצת 0:15 שבזכותה ברחה ליתרון גבוה מדי להפיכה עבור הפורטו-ריקנים. דילון ברוקס בלט עם 21 נקודות, טריי ליילס וניקייל אלכסנדר ווקר הוסיפו 15 כל אחד לקנדים שיתחילו את הטורניר האולימפי במפגש עם יוון בשבת. בצד המפסיד קלע חוסה אלבראדו 21 נקודות, ג'אן קלאבל הוסיף 19 לפורטו ריקו שתקיים משחק אימון מול ספרד מחרתיים.

שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ' נגד יפן
| אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

סרביה – יפן 100:119

אחרי הפסדים לאוסטרליה ולארצות הברית, הבלקניים שיפרו את מאזנם במשחקי הידידות ל-2:2 ורשמו עוד ניצחון לצד זה שהשיגו על צרפת. ניקולה יוקיץ' שנעדר מהמונדובאסקט שבו נעצרה סרביה רק בגמר, ומקווה לסייע לה לחזור לפודיום האולימפי שממנו נעדרה בטוקיו, קלע הלילה 18 נקודות לצד 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. 29 נקודות של רוי האצ'ימורה לא הספיקו ליפנים. יוקיץ' וחבריו יפגשו את יוון ביום שני למשחק הכנה אחרון.

צרפת – אוסטרליה 83:82

מארחת הטורניר האולימפי הפסידה בפעם הרביעית ברציפות בהכנה, בתום משחק צמוד שבו שמטה יתרון בן 8 נקודות וספגה את הסל המכריע שנייה לסיום, מהידיים של דייסון דניאלס. ויקטור וומבניאמה החטיא במהלך האחרון את הזריקה שהייתה יכולה להעניק לצרפת ניצחון בחזרה הגנרלית למפגש עם ברזיל בשבת. "וומבי" היה גם השחקן המוביל בשורות מדליסטית הכסף מטוקיו, עם 17 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. מגד בלטו פטי מילס עם 24 נקודות וג'וש גידי עם 20, לצד 8 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי