אביב אברהם חתם לשנתיים בא.א.ל לימסול הקפריסאית

play
אביב אברהם, א.א.ל לימסול | אתר רשמי, א.א.ל לימסול
אימון הנבחרת האולימפית של ישראל 00:25

הקשר בן ה-28 סיים את חוזהו במכבי נתניה ועזב אותה לראשונה בקריירה. הצטרף לשוער יגאל בקר בקבוצה הקפריסאית

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הקשר אביב אברהם חתם היום (שלישי) לשנתיים בא.א.ל לימסול הקפריסאית. אברהם בן ה-28 סיים את חוזהו במכבי נתניה בתום העונה שעברה, עזב את המועדון בו שיחק כל חייו והיום חתם כשחקן חופשי בקבוצה מהאי השכן. א.א.ל לימסול סיימה את העונה שעברה במקום השמיני המאכזב, אחרי ששיחקה בפלייאוף התחתון.

אברהם רשם 251 הופעות במכבי נתניה בכל המסגרות (לא כולל גביע הטוטו), שיחק איתה באירופה, עלה איתה מהליגה הלאומית ודרכה גם זומן לנבחרות הצעירות ובהמשך לנבחרת הבוגרת שבמדיה שותף בשני משחקים.

מכבי נתניה נפרדה: "מכבי נתניה מודה לקפטן אביב אברהם! אביב ששיחק במועדון מגיל נערים, עוזב לא.א. לימסול בקפריסין. אנו מודים לאביב על תרומתו הרבה למועדון לאורך השנים, על המקצועיות והמנהיגות שהפגין כקפטן הקבוצה, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית!

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

אביב אברהם מכבי נתניה
מהצהוב של מכבי נתניה, לצהוב של א.א.ל לימסול. אברהם | ברני ארדוב

בא.א.ל לימסול, אברהם ישחק תחת המאמן האנגלי כריס קולמן, שבעבר עמד על הקווים של פולהאם, ריאל סוסיאדד, סנדרלנד ונבחרת ויילס. הוא הישראלי השני בסגל אחרי יגאל בקר, שעבר מזקאקיו המקומית ללא תמורה ואמור לשמש כשוער מחליף.

בעבר היו לקבוצה שני מאמנים ישראלים: אלי גוטמן עמד על הקווים במשך כ-10 חודשים ב-2007 וניר קלינגר עבד בה כמה חודשים ב-2009.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי