מראה להם את הדרך החוצה: "שבעה שחקני מנצ'סטר יונייטד עשויים לעזוב את המועדון"

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | רויטרס

לאחר ההחתמות היקרות של זירקזי ויורו, ב-ESPN דווח כי השדים האדומים מעוניינים למכור שבעה שחקני מפתח, כולל שניים בכירים מאוד, על מנת לממן הגעה של רכש נוסף

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לעבוד. לאחר ההחתמות היקרות של ג'ושוע זירקזי מבולוניה ושל לני יורו מליל, שנרכשו תמורת 42.5 מיליון ו-62 מיליון יורו (בהתאמה), כעת נחשפת רשימת השחקנים שעשויים לעשות את הדרך ההפוכה ולעזוב את האולד טראפורד.

לפי דיווח של ESPN, אריק טן האח מעוניין לבצע שלוש החתמות נוספות לפחות בעמדות הקישור וההגנה, כאשר השמות הבולטים המועמדים להגיע לאולד טראפורד הם מתיאס דה ליכט ההולנדי ומנואל אוגרטה האורוגוואי. לשם כך, השדים האדומים ייאלצו למכור מספר שחקנים על מנת לממן את העסקאות הללו, ובדיווח נטען שלא פחות משבעה שחקני סגל בכירים נמצאים על המדף מבחינתה של יונייטד.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנטוני מתגרה בשחקני קובנטרי | GettyImages

ויקטור לינדלוף, ארון וואן-ביסאקה, כריסטיאן אריקסן, הארי מגווייר, סקוט מקטומיניי, אנטוני וג'יידון סאנצ'ו- כל אלה עשויים למצוא את דרכם מחוץ לקבוצה כבר בחלון ההעברות הקרוב. קשה להאמין שכל השבעה אכן יעזבו עוד הקיץ, אך ניתן לשער כי צפויים עוד שינויים רבים בסגל הסופי של מנצ'סטר יונייטד לעונה הקרובה. נזכיר, טן האח וחניכיו ישחקו העונה באירופה במסגרת הליגה האירופית ולא בליגת האלופות, זאת עקב העובדה שסיימו במקום השמיני בלבד בפרמיירליג בעונה שעברה ועל אף זכייתם בגביע על חשבון מנצ'סטר סיטי בגמר.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי