גלוך נבחר לאחד מעשרת השחקנים המסקרנים בטורניר האולימפי

play
מחמאות לפני רגע האמת. גלוך | רויטרס
מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוזון 02:36

ב"אתלטיק" החמיאו לכוכב הישראלי: "אפשר להבין מדוע הקבוצות הגדולות באירופה מתעניינות בו". נכלל ברשימה דומה גם ב"מארקה" ו"מונדו דפורטיבו"

(גודל טקסט)

הרגע הגדול של הנבחרת האולימפית הישראלית יגיע הערב (רביעי, 22:00), כשתפתח את דרכה בטורניר הכדורגל בפריז 2024 מול מאלי. לא מעט שמות מסקרנים יש בסגל של גיא לוזון, אך כוכב אחד נוצץ מעל כולם – אוסקר גלוך כמובן.

עדות נוספת לכך ניתן היה לקבל מכך שהיהלום הישראלי נכלל היום ברשימת עשרת השחקנים שכדאי לשים עליהם עין בטורניר, שפורסמה ב"אתלטיק". "רד בול זלצבורג יודעת לזהות כשרונות", נכתב, "וגלוך נראה כמו השם החדש שעולה לפרוץ קדימה. הוא כבש בליגת האלופות אך זה לא החלק החזק במשחק שלו. הוא משחק בעמדה 10, יכול לזוז ולצדדים וליצור מצבים לאחרים. אף שחקן לא בישל יותר ממנו באוסטריה בעונה שעברה, מה שמסביר מדוע משך עניין מהמועדונים הגדולים באירופה".

עוד נטען כי השליטה של הישראלי בכדור בשתי הרגליים ויהכולות הטכניות שלו בדרך כלל מאפיינות "שחקנים מבוגרים הרבה יותר". גם ב"מארקה" החמיאו וכתבו: "מסי הישראלי. ברצלונה עקבה אחריו והודה טען שהחלום שלו לשחק בריאל מדריד". הכוכב הישראלי נכלל ברשימה דומה שפורסמו גם ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי, שם נכתב עליו: "שימש תפקיד מכריע ביורו הצעירות של ישראל. לפני מספר קיצים הוזכר כמועמד לברצלונה, אך לבסוף חתם בזלצבורג".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקן הנבחרת האולימפית, אוסקר גלוך
מחמאות לפני רגע האמת. גלוך | רויטרס

לצד הישראלי ניתן למצוא ברשימות הללו מספר שמות גדולים – בין היתר דזירה דואה, שמוזכר כמועמד לעבור ב-60 מיליון יורו לפריז סן ז'רמן, מייקל אוליסה מבאיירן מינכן, סמואל אומורודיון מאתלטיקו מדריד, אלכס באנה מוויאריאל, חוליו אנסיקו מברייטון ואחרים.

אמש אמר גלוך הנרגש: "אנחנו מתרגשים מאוד. אנחנו רוצים מאוד לנצח מחר. הייתי עם רוב השחקנים פה ביורו ואני מכיר גם את גיא, אז העובדה שלא הייתי ברוב תקופת ההכנה לא תקשה עליי. יש הרבה ציפיות מאיתנו והרבה אנשים יסתכלו עלינו. נבוא כדי לא לאכזב, ונשחק בשביל האנשים במדינה. זו הדרך הכי טובה לייצג את המדינה, נעשה הכל עבור החטופים ועבור המשפחות. יש הרבה אבטחה סביבנו, אבל אנחנו מתעסקים רק בכדורגל. ראינו הרבה קליפים עליהם, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו וזה מה שחשוב. יש פה נבחרת טובה, אני אתן מעצמי כמה שאני יכול. נלחמתי כדי להיות כאן ואני שמח מאוד שזה הסתדר, כי רציתי לייצג את המדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי