מנכ"ל צ'רנו מורה: "יכולים להדיח את הפועל באר שבע"

play
מאמן הפועל באר שבע, רן קוז'וך | ברני ארדוב
צפו: דיא סבע כבש והקהל היה מפולג, מכבי חיפה הביסה 0:3 את באר שבע 03:30

דריכות רבה במועדון הבולגרי לקראת המפגש הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט1): "אין יריבות קלות בדרך להשתתפות במפעל אירופי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תחל את דרכה במוקדמות הקונפרנס ליג מחר מול צ'רנו מורה (חמישי, 20:00, ספורט1), במשחק "בית" שייערך בלובץ', בולגריה, למרות שזו המדינה שממנה מגיעה צ'רנו מורה ורנה.

צ'רנו מורה שבה למפעלים האירופיים אחרי תשע שנים, אולם מעולם לא השתתפה בשלב הבתים להוציא את גביע האינטרטוטו אי שם בשנות השמונים. לכן, במועדון הבולגרי ישנה דריכות רבה ותקווה גדולה שביכולתם להדיח את הפועל באר שבע ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי, שם תחכה המנצחת בין מלאדה בולסלאב (צ'כיה) לטרנסאינבסט (ליטא).

שחקן הפועל באר שבע שי אליאס
"יכולים להדיח את הפועל באר שבע" | ברני ארדוב

פלאמן אנדרייב, מנכ"ל צ'רנו מורה, אמר הבוקר לתקשורת המקומית: "אנחנו מעדיפים לא לדבר לפני המשחק. אנחנו מקווים להופעה טובה ובהחלט מאמינים שאנחנו יכולים להדיח את הפועל באר שבע. זו יריבה קשה, אבל אם קבוצה רוצה להשתתף במפעל אירופי, עליה לדעת שאין יריבות קלות בדרך".

הערב תקיים צ'רנו מורה את האימון המסכם באצטדיון. אגב, בתקשורת הבולגרית דווח שבהפועל באר שבע חששו מכך שיהיו באצטדיון יותר אוהדים בולגרים מאשר ישראלים ולכן נתנו לצ'רנו מורה רק את המינימום שמחייבת אופ"א, 5 אחוז מתכולת האצטדיון.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי