"אם עומר אצילי היה מחכה יממה למכבי חיפה, הכל היה יכול להיראות אחרת"

עומר אצילי | ברני ארדוב

העיתונאי והפרשן יוני הללי טען בתוכנית הספורט של 103: "אם מכבי חיפה הייתה עושה נס ועוברת את סבאח, היו מוצאים פתרון להביא אותו ולשלם את המס"

(גודל טקסט)

אחרי השלישייה המפתיעה שמכבי חיפה ספגה מסבאח בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג ולקראת הגומלין מחר (חמישי ב-19:00, ישיר בספורט1), הפרשן והעיתונאי יוני הללי דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר למעברו של עומר אצילי לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

הללי טען: "אצילי לא חיכה למכבי חיפה לראות אם היא עושה איזה נס. אם אצילי היה מחכה קצת ליום שאחרי משחק הגומלין נגד סבאח וחיפה במקרה הייתה עושה מהפך ועוברת לשלב הבא, אני אומר לך שהיו מוצאים פתרון להביא אותו ולשלם את המס שהוא דורש שישלמו עליו. אבל הוא לא חיכה, הוא חתם, זה נגמר ואצילי זה פאסה, הוא לא יהיה במכבי חיפה. אם הוא היה מחכה יממה, הכל היה יכול להיראות אחרת".

עומר אצילי מוצג באומוניה ניקוסיה | צילום מסך, אומוניה ניקוסיה

הללי המשיך: "מכבי חיפה לא אמרה לאצילי לחכות, זה נכון והכל בסדר, כנראה ששני הצדדים לא ממש רצו בעסקה הזו. בשבועיים האחרונים מכבי חיפה נחשפה במלוא מערומיה, היא קבוצה בינונית כרגע ועוד שבועיים או שלושה מתחילה כבר הליגה. אני לא בפאניקה אלא רק מציין את העובדות. חיפה צריכה חיזוק של שניים או שלושה שחקנים – ואני מדבר על חיזוק, לא עיבוי הסגל, וממש לא פשוט להביא היום לא זרים ולא ישראלים".

כאמור, הכוכב הישראלי חתם על חוזה לשנתיים באומוניה ניקוסיה, לאחר שציפה מהאקסית הירוקה לשכר גבוה ומענק חתימה משמעותי שיכסה עבורו חלק מהמס אותו הוא אמור לשלם בעקבות חזרה מוקדמת לישראל. הוא ירוויח באומוניה כ-600 אלף יורו לעונה.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, עומר אצילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי