"רונאלדו או מסי? אני עוקב אחרי כדורגל מאז פלה ומעולם לא ראיתי דבר כזה"

play כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | Nicolò Campo / Contributor
צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST" 01:37

המאמן הוותיק, שאימן גם בספרד וגם באנגליה, נשאל בריאיון מי לדעתו השחקן הכי גדול בכל הזמנים: "הוא הכי טוב בהיסטוריה של המשחק"

(גודל טקסט)

"אני עוקב אחרי כדורגל מאז הצעדים האחרונים בקריירה של פלה ומעולם לא ראיתי שום דבר כמו ליאו מסי. הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה של המשחק". הדובר הוא המאמן קיקה סאנצ'ס פלורס בן ה-59, שהתבקש לבחור בין הארגנטינאי לבין כריסטיאנו רונאלדו בריאיון שערך בספרד.

 המאמן, שהדריך בין השאר את אתלטיקו מדריד, ולנסיה, ווטפורד וסביליה, התייחס להשוואה בין השניים גם בריאיון שהעניק בעבר, אז אמר: "יש מעט מאוד ספורטאים שגרמו לי להתיישב על הספה כדי לראות אותם משחקים – ומסי הוא כמובן אחד מהם, לצד כריסטיאנו רונאלדו, מייקל ג'ורדן ודייגו מראדונה – כולם ספורטאים שהם שונים בנוף. אני לא מתכוון להתחיל להתווכח על שחקנים והמיקום ההיסטורי שלהם, אבל רונאלדו הוא בוודאי אחד מעשרת הגדולים אי פעם".

רונאלדו עם מסי | אימג'בנק GettyImages

לאחרונה התייחס גם יורגן קלופ לוויכוח הבלתי נגמר על מי הכי גדול. המאמן היוצא של ליברפול אמר: "יש לי רק סלפי אחד בסמארטפון שלי עם בן אדם שאני לא מכיר באופן אישי – והוא עם מסי. אני אוהד כדורגל, אני אוהב הרבה מאוד שחקני כדורגל. אם אתה אוהב ואוהד כדורגל, איך אתה יכול לא להיות אוהד של מסי? זה פשוט בלתי אפשרי".

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי