אייל ברקוביץ' בביקורת חריפה: "מכבי חיפה? זה כתם! זו בושה וחרפה!"

play
אייל ברקוביץ' | קובי אליהו
אחרי תשעה שערים ודו קרב פנדלים: מכבי חיפה הודחה מאירופה בדרמת ענק 06:24

שחקן העבר של המועדון ירה ב"תוכנית הספורט של ישראל": "כל מאמן אחר מלבד ברק בכר, היו לו מהיום שניים או שלושה משחקים שאם הוא לא מנצח בהם, הוא הולך הביתה. מכבי חיפה חזרה אחורה מאה מונים"

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר ואיש התקשורת אייל ברקוביץ' לא נרגע מההדחה המאכזבת של מכבי חיפה, שכזכור סיימה את דרכה כבר בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג לאחר 6:6 מול סבאח האזרית בסיכום שני המשחקים והפסד בדו קרב פנדלים. ה"קוסם" תקף ב"תוכנית הספורט של ישראל", וטען: "כל מאמן אחר מלבד ברק בכר, היו לו מהיום בדיוק עוד שניים או שלושה משחקים בתחילת העונה שאם הוא לא מנצח בהם, הוא הולך הביתה".

ברקוביץ' לא חסך בביקורת: "אתה יודע כמה גולים מכבי חיפה קיבלה בשני משחקים נגד הדייגים האלה? זה נשמע לך הגיוני? היו שנים שמכבי חיפה הייתה סופגת בעונה שלמה עשרה שערים. שישה שערים בשני משחקים הם ספגו. זו בושה וחרפה מה שקרה למכבי חיפה.

"אחרי האליפויות ומה שהם עשו באירופה – במקום לבנות על זה ולהביא שחקנים יותר טובים, מחליפים יותר טובים, לבנות קבוצה יותר טובה משנה לשנה ולקחת עוד אליפויות ולהגיע לליגת האלופות ולהגיע לליגה האירופית – להפסיד לקבוצה כזאת? מה זה? זה כתם וזו בושה למכבי חיפה, הם חזרו אחורה מאה מונים".

כל מאמן אחר היה מסיים את דרכו? ברק בכר | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי