"האמריקאים שמחכים שנפסיד? אותם אלה שלא רוצים אותי בישראל"

אחרי דוראנט, גם פטריק בוורלי נגד "ההייטרים" האמריקאים: "רוצים שצרפת תנצח בגמר? מה זה החרא הזה?". וגם: KD יוקפץ לחמישייה?

(גודל טקסט)

עם סגל נוצץ שכולל את כל הכוכבים הגדולים ב-NBA, היה מי שחשב שנבחרת ארצות הברית לאולימפיאדה תהפוך לקונצנזוס, ותיזכר בתור דרים טים אמיתית. אבל ככל שהזמן עובר, מתברר שזה רחוק מהאמת.

לפני משחק הגמר הערב (שבת, 20:30) נגד צרפת, בארצות הברית יש לא מעט אנשים שמחכים בפינה למאמן סטיב קר (שספג ביקורות אפילו משחקנו דריימונד גרין בעקבות תפקודו בחצי הגמר מול סרביה), ולפחות כלפי חוץ, מתקבל הרושם שיש גם אמריקאים שמייחלים לכישלונה של הנבחרת.

קווין דוראנט כבר הספיק לתקוף את אוהדי דנבר שעודדו את ניקולה יוקיץ' ונבחרת סרביה בחצי הגמר, ודברים ברוח דומה השמיע אמש גם פטריק בוורלי, שחקנה החדש של הפועל תל אביב ואחד שמרבה להשמיע את דעותיו בפלטפורמות השונות ברשתות החברתיות.

"יש אנשים באמריקה שמטנפים עליי בגלל שבחרתי לשחק בישראל. אלו אותם אנשים שרוצים עכשיו שנבחרת ארצות הברית תפסיד בגמר. מה זה החרא הזה?", אומר בוורלי. "אני לא מוכן לקחת חלק בזה. לברון, סטף קרי, קווין דוראנט, אפילו אמביד – הם הולכים לקרוע את צרפת. אל תחשבו על זה בכלל. אתם רוצים לעודד את צרפת? תתכוננו, כי ארצות הברית תפרק אותם. הם יקרעו את וומבי, את גובר, את כל החבר'ה האלה. זה לא כוחות..".

על פי הדיווחים בארצות הברית, סטיב קר צפוי לערוך שינוי בחמישייה על רקע הביקורות נגדו, ולשלב בה את קווין דוראנט, שעלה עד כה מהספסל. מי שיסופסל הוא ג'רו הולידיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי