קולה ביקר את אוהדי צרפת, גובר רמז על פרישה מהנבחרת

play
הריקוד האחרון של צרפת הנוכחית. קולה | GettyImages, Michael Reaves
לברון ג'יימס, סטפן קרי, עם מדליית הזהב של נבחרת ארצות הברית 01:27

המאמן טען כי "לא היתה מספיק התלהבות" בזמן הקאמבק של סגנית האלופה, הסנטר שיובש על הספסל: "נראה מה יהיה בעתיד". באטום התגאה

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת עשתה כל שביכולתה אמש (שבת), אך זה הספיק רק להפסד דרמטי לנבחרת ארצות הברית בגמר הטורניר האולימפי. פערי הרמות והכישרון העצום של היריבה הכריעו בסופו של דבר, אולם לטענת המאמן המפסיד ונסן קולה היתה סיבה שהקאמבק המקומי לא הושלם: הקהל.

"הרגשתי בבירור שלא היתה מספיק התלהבות", אמר. "כנראה בגלל מחיר הכרטיסים, זו ההשערה שלי. הצלחנו לבצע קאמבק ולצמק עד שלוש הפרש ברבע הרביעי, האולם צריך היה לרעוש ולגעוש אבל זה לא קרה".

בזאת, סיים קולה את החוזה שלו בנבחרת צרפת ויעזוב אחרי 15 שנה: "אזכור את המשחק הזה זמן רב. יש לי חרטות, כי חלמתי שנהיה אפילו טוב יותר, אבל אני גאה מאוד בשחקנים".

דמות מפתח נוספת שעשויה לעזוב בקרוב את הנבחרת היא רודי גובר, שאיבד ממעמדו ובשלבי הנוקאאוט מצא את עצמו מיובש על הספסל. "עבור חלק מהשחקנים זה היה המשחק האחרון", אמר. "נאנדו דה קולו, ניקולא באטום, אולי גם אני. צריך להעריך את הרגע הזה". כשנשאל נקודתית לגבי האפשרות שיפרוש מהנבחרת, השיב: "אני לא יודע. נראה. כולנו גאים אחד בשני, למרות האכזבה".

מאמן נבחרת צרפת ונסן קולה
הריקוד האחרון של צרפת הנוכחית. קולה | GettyImages, Michael Reaves

באטום ניסה למצוא את נקודות האור: "לפני שבוע אף אחד לא היה מאמין שנשחק על הזהב ושנהיה צמודים לנבחרת כמו ארצות הברית. ראיתם אותנו לפני שבוע? היינו במצב רע מאוד. זה היה טורניר מוזר אבל העובדה שהגענו לגמר היא מדהימה. אני בנבחרת 15 שנה וזה בלי ספק היה הטורניר הכי משוגע בו הייתי. אנחנו גאים בעצמנו".

עוד באותו נושא: נבחרת צרפת בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי