ספרד המומה. כוכב הנבחרת ואשתו מתגרשים אחרי 8 שנים: "תכבדו אותנו"

play
נבחרת ספרד חוגגת זכייה ביורו 2024 | GettyImages, Lars Baron
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

להפתעת כולם, השניים פירקו את החבילה כחודש לאחר הזכייה ביורו: "אלה היו שנים נפלאות וכתוצאה מהן הבאנו לעולם ארבעה ילדים שהם הדבר הכי טוב שעשינו. זו החלטה כואבת ולכן אנחנו מבקשים אמפתיה"

(גודל טקסט)

הלם במדורי הרכילות ברחבי העולם: אחד הזוגות הכי יציבים ואוהבים בעולם הספורט הפתיע את כולם ושם קץ לסיפור האהבה. אחרי הזכייה ביורו, קפטן נבחרת ספרד אלברו מוראטה ואשתו הדוגמנית אליס קמפלו הודיעו בפני מיליוני העוקבים באינסטגרם שהם פירקו את החבילה.

"לאחר מחשבות רבות, אליס ואני קיבלנו את ההחלטה להפריד את דרכינו. הייתה לנו מערכת יחסים נפלאה של כבוד הדדי שבה אהבנו ועזרנו אחד לשני מאוד", כתב החלוץ בן ה-31 בפני עשרות מיליוני העוקבים וגרם לתדהמה עצומה בספרד. "אלה היו שנים נפלאות וכתוצאה מהן, הבאנו לעולם ארבעה ילדים שהם הדבר הכי טוב שעשינו אי פעם. זו החלטה כואבת ולכן אנחנו מבקשים את הכבוד והאמפתיה שלכם", הוסיף. 

כדי למנוע שמועות וספקולציות, מוראטה ציין מה הסיבות לפרידה: "אל תמציאו סיפורים כי מעולם לא היה בינינו חוסר כבוד, רק הרבה אי הבנות מתמשכות שלאט לאט גרמו לכך. לאליס תמיד יהיה מקום מיוחד בלב שלי וכל מה שעברנו ביחד היה מדהים וזו הייתה חוויה לימודית נהדרת", הוסיף השחקן על האיטלקייה, אותה הכיר לפני שמונה שנים דרך הרשתות חברתיות.

עוד לפני ההודעה הרשמית, אשת הכדורגלן הורידה את 'מוראטה' משם משפחתה בעמוד האינסטגרם, חזרה ל'אליס קמפלו' והחליפה את תמונת הפרופיל לשלה לבד ולא עם בעלה, כפי שהייתה עד היום.

עוד באותו נושא: אלברו מוראטה, אליס קמפלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי