עם פטריק בוורלי וג'ונתן מוטלי: הפועל תל אביב התאמנה בבולגריה

play
פטריק בוורלי, הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.8 04:16

השחקנים הישראלים והזרים שנחתו בארץ בימים האחרונים הצטרפו לכוכבים האמריקאים שהגיעו לסמוקוב ופתחו במחנה האימון. המנהל המקצועי חינאס: "כולם הגיעו מוכנים ורעבים לקראת עונה תובענית וארוכה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה הערב (שלישי) אימון ראשון במסגרת מחנה האימון של הקבוצה בסמוקוב שבבולגריה, העיר שתארח את משחקי הבית של האדומים ביורוקאפ.

השחקנים הישראלים של האדומים, אנשי הצוות, ושני הזרים שנחתו בארץ בסוף השבוע שעבר, ג'ו רגלנד ובן בנטיל, המריאו הבוקר לבולגריה, והצטרפו לשחקנים הזרים שהחלו להגיע לבולגריה מתחילת השבוע הנוכחי. בהפועל יערכו מספר ימים של אימונים, כשהם עתידים לחזור ארצה במהלך השבוע הבא, אם המצב הבטחוני לא ימנע מהם לעשות זאת. לפני האימון הראשון עברו השחקנים הרצאה שעסקה בהכנה תזונאית לעונה על ידי תזונאית המועדון נועם רדליך ושיחה עם המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס.

"אנחנו שמחים לפתוח את העונה עם מחנה באימון במקום שבו נארח", אמר בר טימור באימון, "יש פה הרבה חבר'ה חדשים ואנחנו לומדים אחד את השני, יהיה לנו שבוע נחמד ביחד ואני מאמין שנחזור לארץ יותר מגובשים, זאת הסיבה שאנחנו פה".

שחקני הפועל תל אביב
| אתר רשמי, הפועל תל אביב

המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס סיפר: "התחלנו היום באופן רשמי את תקופת קדם העונה עם אימון ראשון בסמוקוב, שמחנו לראות שכולם הגיעו מוכנים ורעבים לקראת עונה תובענית וארוכה. עכשיו זה הזמן להפוך למשפחה מחוץ למגרש ולבנות את הכימיה בין השחקנים על המגרש".

כמובן שעיני הקהל האדום נישאות לעבר שני הכוכבים האמריקאים שחתמו הקיץ בקבוצה והגיעו לבולגריה בימים האחרונים – פטריק בוורלי, הזר היקר בתולדות הפועל, שהגיע אחרי 12 שנים ב-NBA, וג'ונתן מוטלי שמגיע אחרי שנתיים טובות בפנרבחצ'ה שביורוליג. מלבד השניים, בנטיל ורגלנד, צירפה הפועל הקיץ גם את איש ווינרייט ומרכוס פוסטר.

האדומים ממשיכים לחפש אחר שחקן פנים שישלים את הסגל ויחבור לקו הקדמי שכולל נכון לעכשיו את מוטלי, בנטיל, תומר גינת ומירון רוינה. במועדון נמצאים בקשר עם ברונו קבוקלו, כוכב נבחרת ברזיל, אך הוא ממתין להצעות ב-NBA, ובהפועל ממשיכים לבחון מועמדים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי