כתב אישום הוגש נגד אלדר פשכצקי, שוער הלאומית לשעבר שהכה קוון

שוער המכתש גבעתיים שמשמש גם כבעלי הקבוצה, כבר הורחק לשנתיים אחרי שהכה את הקוון דניאל גולדברג וריסק את הפלאפון לשופט

(גודל טקסט)

כתב אישום הוגש השבוע נגד השוער אלדר פשכצקי, ששיחק לא מעט שנים בליגה הלאומית והיום בקבוצת המכתש גבעתיים, בה הוא משמש גם כבעלים. פשכצקי מושאם בתקיפת הקוון דניאל גולדברג במשחק נגד הפועל אזור שנערך ב-2 במאי.

על פי כתב האישום, אחרי שפסל הקוון דניאל גולדברג הדיפות של בעיטות עונשין שבוצעו על ידי השוער, בסיום המשחק שבו גבעתיים הפסידה התקרב הנאשם לעברו של גולדברג (שהגיש את התלונה), בעוד שהאחרון ביקש ממנו שלא יעשה כן.

"או אז, בשעה שהמתלונן הסתובב והחל לעשות את דרכו לעבר חדר ההלבשה, זינק הנאשם לעברו והכה אותו מכת אגרוף שפגעה ברקה ובאוזנו של גולדברג", לשון התלונה. "מיד ובסמוך, הרחיק מאבטח את פשכצקי וזה עשה דרכו לעבר חדר ההלבשה. באותן הנסיבות, נכנס הנאשם לחדר השופטים, נטל משם טלפון נייד השייך למר מחמד דרארגה, אשר הונח מעל לתיק ועליו סימן זיהוי של צוות השופטים, ויצא מהחדר כשהפלאפון באמתחתו. או אז, השליך הנאשם את הפלאפון על הארץ בחוזקה, הרימו והשליכו בשנית, עד אשר מסך הפלאפון התנפץ לרסיסים".

שוער הפועל רמת גן אלדר פשכצקי
איבד את זה. אלדר פשכצקי | ברני ארדוב

בעקבות האירוע, הרחיק בית הדין של ההתאחדות לכדורגל את פשכצקי לשנתיים, אך מעבר לכך, הוגשה תלונה במשטרה שחקרה את הנושא ובעקבותיה הוחלט להגיש כתב אישום נגד השוער והבעלים של המכתש גבעתיים.

עוד באותו נושא: גבעתיים, המכתש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי