שת"פ בין המנהלת, השופטים והקבוצות

|

במסגרת ההחלטה יגיעו שופטי ליגת העל בכדורגל למועדונים לרענון ולימוד נושאי החוקה

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2                צילום: עדי אבישי

 

בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בין מנהלת הליגה ואיגוד השופטים הוחלט על שיתוף פעולה עם קבוצות ליגת ווינר במסגרתו יגיעו בשבוע הבא שופטי ליגת העל לכל מועדוני הליגה למפגש משותף בן שעה אשר נועד לחידודים, עדכוני חוקה, ודיון בסוגיות הקשורות להתנהלות הקבוצות והשופטים עם שחקני הקבוצות והצוות המקצועי במסגרת המשחקים.

 

 

"אנו רואים חשיבות רבה במפגשים אלו אשר נועדו לתרום לקבוצות ולחזק את הידע המקצועי ואת הבנת הצרכים הדו צדדית", נמסר בהודעה שהוציאה מנהלת הליגה. "נבקש מהקבוצות כי על מנת שהמפגשים יהיו מפרים ומועילים תיעשה הקפדה על הופעה מלאה של כלל שחקני סגל הקבוצה, הצוות המקצועי וככל הניתן גם המנהלתי (לרבות בעלי התפקידים הראשיים, קרי בעלים/נשיא, מנכ"ל, דובר וכו'), לשון ההודעה.

 

אורן חסון: " אני מאמין כי הגעתם של השופטים למועדונים יוכל לחדד את אותם נושאים חוקתיים ולרענן את השחקנים והצוות המקצועי לקראת הישורת האחרונה של הליגה".

 

יקח חלק במפגשים. אלון יפת  (צילום: Gettyimages)

 

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: " המפגש עם פורום ה – 18 חידד את הצורך ביצירת אינטראקציה שוטפת בין קבוצות ליגת העל לאיגוד השופטים". טפר הוסיף: "אין לי ספק כי למפגש לימודי, ללא מחיצות, בו יסבירו השופטים את חידושי חוקת המשחק ויקיימו שיחה פתוחה עם שחקני הקבוצות לגבי כללי ההתנהגות על המגרש, תהיה תועלת רבה לקידום המשחק ההוגן והספורטיבי".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי