בריק: "כל המדינה חושבת שמכבי חיפה תנצח. אין מה להפסיד"

play
יניב בריק ושחקני עירוני טבריה חוגגים | מאור אלקסלסי
צפו: הפועל באר שבע המשיכה לזייף ונכנעה 3:2 לטבריה בתוספת הזמן 04:02

קשר העולה החדשה עירוני טבריה לקראת מחזר הפתיחה בשבת (20:00, ספורט4): "כשאני עושה על האש אני מעדיף להתחיל עם הסטייק". המאמן אלירן חודדה: "נבוא צנועים במטרה לקחת נקודות"

(גודל טקסט)

עירוני טבריה עלתה הקיץ לראשונה בתולדותיה לליגת העל בזכות הפרש שערים, אבל היא מסומנת כמי שיכולה להפתיע ושהעפילה כדי להישאר בליגה הבכירה. חאתם עבד אלחמיד, ג'ורדן בוטאקה, דניאל טננבאום, אונדז'יי באצ'ו, סטניסלב בילנקי, נואף בזיע ופיראס אבו עקל הצטרפו לסגל של אלירן חודדה והעלו את רף הציפיות מהעולה החדשה, שכבר הפתיעה השבוע את הפועל באר שבע עם 2:3 בגביע הטוטו.

הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת מחזור הפתיחה בשבת, כאשר את המשחק הראשון וההיסטורי מבחינתה תקיים באצטדיון "סמי עופר" מול סגנית האלופה מכבי חיפה (20:00, ספורט4).

"כולנו מתרגשים מההשתתפות הראשונה בליגת העל", אמר המאמן אלירן חודדה, "סמי עופר כבר במחזור הראשון זה הכי מאתגר וקשה שיש, אבל נצטרך גם לדעת ליהנות מזה. להתרגש זה נחמד ויפה, אבל רק עד שהשופט שורק. נבוא צנועים במטרה להוציא נקודות".

אלירן חודדה, מאמן עירוני טבריה
"חובת ההוכחה עלינו". יניב בריק | מאור אלקסלסי

השאיפות של עירוני טבריה: "אנחנו רוצים וצריכים להישאר בליגה. זו המטרה. תהיה עונה קשה ומאתגרת עם רגעים קשים ורגעים טובים, נצטרך לעבור אותם כדי להישאר בליגה".

המעבר מהלאומית לליגת העל: "הפערים עצומים והמועדון נבנה תוך כדי, מתאים את עצמו לצרכים. לא אגיד לכם שזה מושלם, עדיין לא, אבל אנחנו מנסים להתפתח כל יום ואנחנו בדרך הנכונה. אנחנו לא מועדון בסדר גודל של מכבי חיפה או מכבי תל אביב, אבל נצטרך לדעת לעבור גם את הרגעים האלה. ברור שהסיכויים לרעתנו מול מכבי חיפה, כי אנחנו מועדון קטן וצנוע. חובת ההוכחה עלינו בכל אימון ובכל משחק להגיע מוכנים, רעבים ולהוכיח שמקומנו בליגת העל".

על צירוף אלחמיד אמר: "עבור מועדון כמו שלנו לצרף שחקן כמו חאתם עבד אלחמיד זה משהו גדול. הוא עבר הרבה, אנחנו יודעים לאן אנחנו נכנסים והוא יודע לאן הוא בא. אני בטוח שיהיה שילוב טוב ופורה".

לסיום התייחס לכך שלא ישחקו בעיר: "היינו שמחים לארח בטבריה, זה מאוד משמעותי עבורנו, אבל אנחנו מתמקדים במה שיש לנו. בנוף הגליל יש אחלה אצטדיון ונקווה שנעביר שם עונה טובה. זו שנה מיוחדת עבור האוהדים שיגיעו למקומות שהם לא היו בהם הרבה שנים".

יניב בריק, עירוני טבריה
יניב בריק, עירוני טבריה | מאור אלקסלסי

הקשר יניב בריק שחוזר לליגת העל הוסיף לדברי מאמנו: "זו פעם שנייה שאני עולה עם קבוצה ליגה ויש התרגשות. אני מאוד מאמין בקבוצה ומאמין שנעמוד במטרות. כמובן שקיים הבדל בין הליגות, אבל אני מסתכל על הצד החיובי ויש לנו שחקנים שמתאימים לרמה הזו. ברמה האישית אני מצפה מעצמי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות הצנועות שלה והלוואי שנוכל לעשות יותר מזה".

הציפיות לעונה הקרובה: "לא השתנה הרבה הקיץ, אבל יש כאן חדר הלבשה מצוין וזה גם מה שעזר לנו בשנה שעברה. המצב אולי יותר קשה העונה בגלל עניין הזרים, אבל אני לא חושב שהליגה נחלשה".

לקראת מכבי חיפה: "כשאני עושה על האש אני מעדיף להתחיל עם הסטייק – ומכבי חיפה זה הסטייק. אני חושב חיובי ואוהב את המגרש הזה. כל המדינה חושבת שמכבי חיפה תנצח, אז אין לנו מה להפסיד אלא לבוא ולהוכיח שאנחנו שווים ליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי