"מכבי חיפה ומכבי תל אביב? זה לא הוגן כלפי בית"ר ירושלים"

play
המצרך מספר 1: סבלנות. סילבה קאני חוגג | ברני ארדוב
צפו: אריאל הרוש טעה בענק, בית"ר ירושלים פתחה עם 2:3 קשה על אשדוד 06:46

אורי אוזן, פרשן הניצחון 2:3 על מ.ס. אשדוד, נשאל בתוכנית הספורט של 103FM על הציפיות המוגזמות מהקבוצה של ברק יצחקי: "בית"ר רחוקה מאוד ממכבי ת"א וחיפה, לא יכולה להתמודד איתן לאורך עונה". האזינו

(גודל טקסט)

אורי אוזן, פרשן המשחק בניצחון בית"ר ירושלים 2:3 על מ.ס. אשדוד, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103M והתייחס ליתרונות ולחסרונות של הקבוצה מהבירה וגם השיב לאנשים שטוענים שהחבורה של ברק יצחקי יכולה להתמודד עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה על זכייה באליפות.

האזינו לדברים

אוזן אמר: "ראינו דברים יפים, בעיקר במשחק ההתקפה של בית"ר. אני לא בטוח שזה משרת אותה להחזיק 75 אחוז מהזמן בכדור, כי היא יותר מתבססת על לחץ, חטיפות כדור ויציאה מהירה קדימה דרך יכולות המסירה של ירדן שועה ששיחק 9. לבית"ר יש בעיות בהגנה, בעיקר עם שני המגנים.

"ירין לוי הוא קשר מרכזי ולא 6, אבל הוא מאוד נעים עם הכדור. כשאתה משחק עם דור מיכה, ירדן שועה חלוץ וגם עם עדי יונה שמצטרף, אתה לוקח ריזיקה כשאין לך ארבעה שחקני הגנה בטון – ואין לבית"ר כרגע את הדבר הזה. מול אשדוד זה מספיק ועדיין הם ספגו פעמיים, השאלה מה יהיה בהמשך. אני חושב שיש הרבה סימנים שברק יצחקי הולך להיות מאמן טוב ואפילו יותר מכך".

ברק יצחקי | ברני ארדוב

האם בית"ר יכולה להתמודד עם מכבי חיפה ומכבי תל אביב על האליפות? "אם אמרו את זה, הם טועים ומטעים וזה לא הוגן כלפי בית"ר. בית"ר רחוקה מאוד ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, היא יכולה לנצח אותן במשחק נתון אבל היא לא יכולה להתמודד איתן לאורך עונה שלמה. בית"ר היא קבוצה של מאניה דיפרסיה וגם ברק יודע את זה. הסגל של בית"ר לא מספיק עמוק למרתון הזה. בית"ר צריכה לנצח גם בבית וגם בחוץ כדי להיות מקום שלישי, בטח קבוצות כמו אשדוד וליצחקי יש המון חומר למחשבה מהמשחק האחרון, לחיוב ולשלילה. חיזוק? מדברים על עוד שחקן או שניים, הקישור רך מאוד כרגע".

על מ.ס. אשדוד שהחזיקה מעמד ב-10 שחקנים ולא נשברה: "היא הייתה יכולה לקבל בקלות רביעייה וחמישייה, אבל היא הראתה הרבה אופי. יש לה סגל דליל בצורה בלתי רגילה, בעיקר בהגנה. אני מבטיח לך ומוכן להתחייב שאלי לוי לא ישחק עם אדיר לוי ורביד אברג'יל מגנים ביחד בשום שלב של העונה. הרבה פעמים במשחק, אתה זורק את כל מה שיש לך ולפעמים דברים מסתדרים – זה יכול היה ללכת גם למקום פחות טוב. אני אהבתי את הגישה של אלי לוי, חלק מהשחקנים האלה זכו איתו באליפות בנוער".

רואה את חצי הכוס המלאה. אלי לוי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי