אם ביזויי ההמנון יימשכו: ייאסר קהל חוץ במשחקי סכנין

play
אוהדי בני סכנין | ברני ארדוב
קויק: מהומה במשחק בין הפועל ב"ש לבני סכנין 00:33

המנהלת רוצה להימנע מהצעד החריף, אבל הוא קרוב ועשוי להתבצע במקרה שעונש למספר משחקים לא יספיק, כשהכוונה לכל משחקי הקבוצה - גם בדוחא. במנהלת רואים בחומרה את ביטול המשחק: "ליגת העל היא לא חוג"

(גודל טקסט)

אם ביזוי ההמנון לא ייפסק מצד בני סכנין, צפוי דירקטוריון מנהלת הליגות להתכנס ולהחליט על איסור כניסה של קהל חוץ למשחקים נגדה – לא קהל אורח באצטדיון דוחא ולא אוהדים של בני סכנין כשהיא תשחק כאורחת.

במנהלת לא רוצים להגיע ליום הזה, אבל הוא קרוב. אם במשחקים הבאים אחרי שבני סכנין תיענש באי הגעת קהל למספר משחקי חוץ, יימשך הביזוי והפעולות ההסברתיות לא יספיקו, הכדורגל הישראלי יגיע לנקודה הזו.

באשר למשחק אמש, במנהלת רואים בחומרה את התנהגות האוהדים של שתי הקבוצות וצפויים לשגר מכתב לבית הדין עם נייר עמדה ברור, בשל העובדה שמשחק בליגת העל לא נערך. הדברים כמובן הם גם כלפי הקהל של הפועל באר שבע שפרץ לכר הדשא בטרנר.

אוהדי בני סכנין לאחר ביטול המשחק מול הפועל באר שבע
איזה בלגן | ברני ארדוב

במנהלת ציפו שאחרי שהמשטרה הביאה תגבורת והשופטים קבעו שאפשר לחזור לכר הדשא, יידעו יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס והמאמן סלובודן דראפיץ' להחזיר את השחקנים למגרש, ואם צריך – אז לשחק עם אלה שכן מוכנים לעלות. "ליגת העל זה לא חוג. ברגע שהמשטרה תגברה והכוחות היו פרושים במגרש, היה צריך לשחק", אמר הבוקר יו"ר המנהלת ארז כלפון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי